#


جدیدترین طرح های ناخن سال2018

11 فوریه 2018 بدون نظر 3427 بازدید

جدیدترین طرح های ناخن سال2018

سال2018 و مدل های ناخن پرطرفدار

هر سالی مدهای خاص خود را دارد. سال2018 هم سالی است که در دنیای مدرن و فشن تغییراتی را کرده است. این تغییرات در همه چیز از مد لباس گرفته تا مدل مو و ناخن وجود دارد. چنانچه شما هم در دسته افرادی قرار دارید که می خواهید ناخنی متفاوت و زیبا داشته باشید پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها بخوانید تا با مدل های جدید طراحی ناخن که سال2018 مد شده اند آشنا شوید.

طرح مشکی

با توجه به این که رنگ لاک مشکی مانند سایر رنگ لاک ها زیبایی خاصی ندارد، نیازی نیست که همه ی انگ های خود را لاک مشکی بزنید. شما می توانید بر روی یک و یا دو انگشت با رنگ مشکی طراحی کنید. علاوه بر این می توانید از ناخن های برخی از ستاره ها مانند ادل ایده بگیرید. مثلا او به طور معمول در کنار رنگ مشکی از رنگ های طلایی و نقره ای استفاده می کند. همچنین اگر دوست دارید که ناخن های تان بیشتر جلب توجه کند می توانید از رنگ های روشن تر و  متضادتر استفاده کنید مانند صورتی و مرجانی.

همچنین می توانید از یک لاک بی رنگ برای پایه ناخن های تان استفاده کنید و با استفاده از لاک مشکی روی آن را طراحی کنید.

نقره ای یا طلایی

رنگ های نقره و طلایی هیچ موقع از مد نمی افتند. این مسئله در مورد ناخن ها هم صدق می کند. با توجه به این که در سال2018 طرح های هندسی مد شده اند، می توانید با استفاده از رنگ لاک نقره ای و یا طلایی بر روی ناخن های تان طرح های هندسی رسم کنید. همچنین برای تنوع می توانید از هر دو رنگ در کنار یکدیگر استفاده کنید.

تاتوی ناخن

چنانچه توانایی این را ندارید که در منزل بر روی ناخن تان طراحی کنید و یا این که وقت رفتن به سالن های آرایشی را ندارید، می توانید از تاتوی ناخن استفاده کنید. از مزایای تتوی ناخن این است که سریعا و بدون هیچ خرابکاری بر روی ناخن ها می نشینند و باعث می شود که دست های شما را زیباتر کند.

فرنچ اکلیلی

ممکن است که با خود بگویید که فرنچ دیگر از مد افتاده است، ولی در واقع این مدل هیچ موقع از مد نمی اتد، ولی اگر دوست دارید که به آن تنوع دهید، برای بخش بالایی آن به جای لاک سفید می توانید از لاک اکلیلی استفاده کنید.

طرح های مینیمالیستی

ناخن های طبیعی دارای زیبایی خاص خودشان می باشند ولی اگر در حین سادگی، می خواهید که ناخن های تان کمی متنوع باشد، پیشنهاد می کنیم که از طرح های مینیمالیستی استفاده کنید. به عنوان مثال با استفاده از یک لاک کمرنگ مانند صورتی و یا طوسی بخش بالایی ناخن تان را لاک بزنید تا از یک دستی در بیاید.

طرح مرمری

طرح مرمری یکی از طرح های ناخن در سال2018 می باشد. چنانچه از نگاه کردن به سنگ های مرمر لذت می برید، قطعاً از این طرح ناخن هم خوش تان می آید. البته بهتر است که برای در آوردن این طرح به آرایشگاه مراجعه کنید.

رنگ های متالیک

احتمالا شما هم زمانی که از رنگ های متابولیک صحبت می شود به یاد رنگ های طلایی و نقره ای می افتید. ولی سال2018 به گونه دیگری می باشد. علاوه بر نقره ای و طلایی، رنگ های آبی، صورتی و سبز نیز در گروه رنگ های متالیک قرار دارند که برای ناخن مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزایایی که این رنگ ها دارد تنوع بالی آن ها می باشد و بر روی هز پوستی با تن رنگ های گوناگون، به زیبایی می درخشند.

حروف الفبا

چنانچه دوست دارید که زمانی که به جایی می روید و اولین چیزی که توجه همه را به خود جلب کند ناخن های تان باشند، پیشنهاد می کنیم که از این طرح استفاده کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *