#


ترفندهایی برای برجسته کردن گونه ها

15 سپتامبر 2018 بدون نظر 1617 بازدید

ترفندهایی برای برجسته کردن گونه ها

راه های طبیعی برای برجسته کردن گونه ها

از جمله مهم ترین رازهای زیبایی و جذابیت، داشتن گونه هایی برجسته و صورتی پر می باشد. بعضی از زنان به دلایل ژنتیکی، تغذیه و سبک زندگی دارای گونه های فرورفته و کوچکی هستند و به همین خاطر حاضرند راه های برجسته کردن گونه ها را هر طور که هستن امتحان کنند.

برجسته كردن گونه

همچون همیشه توصیه های طب سنتی و طب مدرن در دو راه متفاوت به یک نتیجه دست پیدا می کند. دوستداران طب مدرن راه های جراحی را انتخاب می کنند و علاقه مندان به طب سنتی و داروهای گیاهی روش های خانگی که شامل تغذیه و ماسک می باشد را مورد استفاده قرار می دهند.

در ادامه برخی از مواد طبیعی و گیاهی که برای برجسته کردن گونه ها بسیار مفید هستند را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

آیا روش طبیعی برای برجسته کردن گونه وجود دارد؟

برای جوان نشان دادن صورت افراد، وجود گونه های پر و برجسته بسیار موثر می باشد، همان گونه که گونه های شل و آویزان باعث پیرتر نشان دادن چهره می شود. گونه ها اکثراً با سلامت بدن در ارتباط هستند؛ در صورتی که می خواهید گونه هایی برجسته و زیبا داشته باشید باید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

برای داشتن گونه هایی برجسته می توانید از راه هایی مانند عمل جراحی و یا تزریق چربی استفاده کنید و یا اینکه فیلرهای پوستی مانند ولوما را به کار ببرید. علاوه بر این روش ها می توانید راه های طبیعی را نیز امتحان کنید که در ادامه برخی از آن ها را در اختیارتان قرار می دهیم.

چند روش طبیعی برای داشتن گونه های برجسته و برجسته کردن گونه های لاغر

راه های مختلفی برای برجسته تر کردن گونه ها وجود دارد که مورد تایید نیز قرار گرفته است. برخی از افراد به حرکات فیزیکی نیاز دارند و برخی دیگر نیز بر اساس مصرف کردن مواد خاص می باشد.

1-ورزش برجسته کردن گونه صورت

به ورزشی که برای صورت انجام می شود، یوگای صورت می گویند که برای ورزش ماهیچه های صورت و جهت داشتن چهره ای جوان تر صورت می گیرد. در مطالعه ای که در سال2018 انجام شد کسانی که هر روز 30دقیقه و به مدت 8هفته صورت شان را ورزش می دادند دارای پوستی نرم تر و جوان تر بودند.

تمرینات یوگای صورت برای برجسته کردن گونه:

-در ابتدا لب های تان را غنچه کنید و همزمان با آن گونه های تان را هم بکشید و لبخند بزنید. پس از آن انگشتان خود را در کنار لب ها بگذارید و تا بالای گونه ها بکشید این پروسه را به مدت 20ثانیه نگه دارید.

– دهان خود را ببندید و گونه های تان را تا جایی که امکان دارد پر از هوا نمایید، این فرآیند را به مدت 45ثانیه نگه دارید، پیش از آن که هوا را به آرامی به بیرون بفرستید.

-لب ها را به شکل حرف O درآورید و لبخند بزنید، پس از آن انگشتان خود را را در بالای گونه بگذارید و به آرامی بکشید و به سمت پایین بیاورید این پوزیشن را به مدت 30ثانیه انجام دهید.

-بر روی یک صندلی ای که به طور کامل صاف است بنشینید. دهان خود را غنچه کنید و لب ها را به طرف بیرونی بکشید و این حرکت را برای طرف مقابل نیز انجام دهید، این پروسه را به مدت یک دقیقه انجام دهید، برای اینکه بهتر نتیجه بگیرید می توانید این کار را سه مرتبه در روز انجام دهید.

-دهان خود را تا جایی که امکان دارد محکم ببندید و همزمان لبخند عریضی بزنید و این فرآیند را به مدت ده ثانیه نگه دارید، پس از آن گوشه ها را به طرف بالا و تا جایی که امکان دارد، بکشید. این کار را سه ست دو بار در روز انجام دهید.

2-خوردن آلوئه ورا برای برجسته کردن گونه

بر اساس مطالعات انجام شده نشان می دهد که مصرف این گیاه می تواند خاصیت کشسانی پوست را بالا ببرد، ولی تنها ممکن است که در داشتن گونه های برجسته به شما کمک کند. حواس تان باشد که به این گیاه حساسیت نداشته باشید.

3-مالیدن آلوئه ورا روی پوست برای برجسته کردن گونه

آلوئه ورا دارای آنتی اکسیدان ها و ویتامین C و ویتامین E است، به همین خاطر تعداد زیادی از مردم تصور می کنند می تواند که این گیاه برای پوست مفید است. به منظور برجسته کردن گونه ها گیاه آلوئه ورا را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و ژل درون آن را بر روی گونه هایتان بگذارید و پس از آن به آرامی و به صورت دورانی شروع به ماساژ دادن کنید. این فرآیند را 30تا 60دقیقه پیش از رفتن به حمام انجام دهید و هر روز آن را تکرار نمایید.

4-برجسته کردن گونه با گذاشتن سیب روی پوست

تعداد زیادی از افراد سیب را به دلیل داشتن کلاژن، الاستین و آنتی اکسیدان ها یکی از مهم ترین مواد برای کمک به جوانسازی پوست به شمار می آورند.

5-خوردن سیب برای برجسته کردن گونه

تعداد زیادی از افراد اعتقاد دارند که چون سیب دارای آنتی اکسیدان ها و ویتامین های Aو B و C می باشند می بایست این میوه را به طور مداوم استفاده کنند. با این کار از آسیب هایی که به بافت وارد می شود جلوگیری می گردد. بعضی از مردم هم بر این باورند که کلاژن و الاستین موجود در سیب باعث نرم تر و پرتر شدن پوست می شود.

6-قرار دادن گلیسیرین و آب گل رز بر روی پوست برای برجسته کردن گونه

بر اساس باور بسیاری از مردم مخلوط آب گل رز و گلیسیرین و گذاشتن آن بر روی گونه ها قبل از خواب باعث پاکسازی و هیدراته کردن و جوانسازی آن می گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *