#


فوت کوزه گری در آرایش طبیعی صورت

آرایش طبیعی صورت
13 می 2017 بدون نظر 1197 بازدید

فوت کوزه گری در آرایش طبیعی صورت

فوت کوزه گری در آرایش طبیعی صورت

آرایش طبیعی صورت

هرگز نیازی نیست تا برای زیبا شدن زیر و روی چشم را سیاه کرده و پوست را تیره کنید . شما می توانید با انجام ساده ترین روش و کمترین مواد آرایشی زیبایی طبیعی داشته باشید . برای داشتن آرایش طبیعی باید ترفند هایی را به کار بگیرید که ما در این بحث به چند فوت کوزه گری آرایشی اشاره خواهیم کرد .

برای طبیعی تر بودن آرایشتان سعی کنید از ریمل های ملایم استفاده کنید . مطمئناً استفاده از ریمل هایی که به مژه ها حجم می دهند باعث می شوند که چهره شما مصنوعی به نظر برسد.

برای دیده نشدن کبودی و گودی زیر چشم بهتر است یک سایه زرد را با کمی پنبه زیر چشم هایتان آرام بمالید و این سیاهی را محو و ناپدید گردانید . می توانید برای این منظور  از کرم دور چشم هم استفاده کنید . از یک اسفنج مرطوب استفاده کرده و کرم پودر را بر روی پوستتان بمالید تا به پوست تان حالتی طبیعی بدهد .

استفاده از خط لب به جای رژ لب باعث می شود که لب هایتان طبیعی تر و زیبا تر به نظر برسند . برای اینکه چشم هایتان را زیبا تر نشان دهید بالای خط چشم تان خطی باریک با مداد خاکستری یا قهوه ای بکشید.بعد از مداد کشیدن به ابروهایتن از ریمل استفاده کنید . و ابروهایتان را برس بکشید تا پرپشت تر به نظر برسند . هرگز از رنگ برنز برای جوان و طبیعی نشان دادن پوستتان استفاده نکنید البته اگر به رنگ برنز علاقه دارید سعی کنید آن را با یک کرم روشن مخلوط کنید .

تا یک کرم ملایمی به دست بیاید . با انگشت لایه نازکی دور چشم تان سایه بزنید که چشم تان زیبایی و درخشش بیشتری داشته باشد . برای داشتن و منحصر به فرد دیده شدن گونه هایتان سعی کنید از رژ گونه هایی با رنگ های دارچینی و هلویی استفاده کنید . ابتدا رژ گونه بزنید و بایک دستمال آن را پاک کنید تا فقط هاله ای از رژ گونه بر روی گونه هایتان ایجاد شده و صورتتان طبیعی و زیباتر جلوه کند . مطمئناً بااین آرایش ساده زیبا دیده خواهید شد .

آرایش طبیعی چشم

آرایش طبیعی چشم

آرایش طبیعی چشم

پوشاندن حلقه های سیاه دور چشم

قبل از انجام هر اقدامی مرطوب کننده SPF دار یا ضد آفتاب مرطوب کننده بر روی پوست بزنید که باعث می شود انواع پوشش دهنده ها روی پوست به نرمی و آسانی حرکت کنند . پس از آن برای از بین بردن لکه ها استفاده کنید .

گاهی اوقات گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید در حالی که این اصل غلط است و شما باید از کرم های همرنگ پوست خودتان استفاده کنید چون در صورت استفاده از کرم های غیر همرنگ پوست صورت شما اصلاً حالت طبیعی نخواهد داشت . بنابراین کرمی همرنگ پوست تان انتخاب کرده و با انگشت اشاره آن ها را زیر چشم بمالید . البته مراقب باشید این کار را با ملایمت و آرامی انجام دهید تا موجی قرمزی و ورم زیر چشم نشوید .

استفاده از سایه براق و صدفی

لایه ای از سایه ی براق و چرب را با انگشت پشت چشم قرار دهید . رنگ استخوانی باعث می شود پشت چشم شما بلند دیده بشود و اگر اصلاح نکرده باشید ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند . البته سایه نقره ای سفید هم همین ویژگی را دارد . بهتر است برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید . اگر سایه چربی که استفاده کرده اید روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاحی سایه می ریزد از فیکساتور برای ثبات بیشتر سایه استفاده نمایید .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *