#


داوران بخش پوستر هفتمین دوره جشنواره هنر جوان معرفی شدند

11 دسامبر 2018 بدون نظر 1621 بازدید

داوران بخش پوستر هفتمین دوره جشنواره هنر جوان معرفی شدند

داوران بخش پوستر هفتمین دوره جشنواره هنر جوان معرفی شدند

براساس اخبار و تصاویر منتشر شده داوران بخش پوستر هفتمین دوره جشنواره هنر جوان معرفی شدند. براساس خبرهای منتشر شده احمد آقاقلیزاده، مهدی حاجی محمدی و علی وزیریان به عنوان داوران بخش گرافیک هفتمین دوره از جشنواره هنر جوان معرفی شدند.

احمد آقاقلیزاده در سال1338 در شهر تهران متولد شده و دارای مدرک فوق لیسانس ارتباط تصویری است. آقاقلیزاده در زمینه برگزاری نمایشگاه های متعددی در داخل و خارج از کشور فعالیت داشته که می تواند به نمایشگاه انفرادی دفاع مقدس، قدس دمشق، صلح مسکو، دفاع مقدس پاکستان اشاره کرد. آقاقلیزاده در سال1365 نیز توانسته مدال جایزه ویژه مسابقه بین المللی پوستر را دریافت کند. در دومین نمایشگاه گرافیک تهران نیز آقاقلیزاده موفق به دریافت مقام نخست شده و رتبه دوم را برای طراحی روی جلد جشنواره هنر جوان از دیگر افتخاراتی است که این هنرمند در کارنامه خود ثبت کرده است.

مهدی حاجی محمدی نیز در سال1348 متولد شده و تحصیلات خود را در رشته گرافیک دانشگاه هنر و نقاشی دانشگاه تربیت مدرس به اتمام رسانده است. این هنرمند در انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نیز عضویت داشته و یکی از اعضای انجمن خوشنویسان ایران شناخته می شود. حاجی محمدی از اساتید دانشگاهی بوده و نمایشگاه های انفرادی پوستر متعددی را در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار کرده است. حاجی محمدی پیش از این در چندین جشنواره و سوگواره پوستر دیگر نیز داوری کرده و در دانشگاه های ورکشاپ کالیگرافی را برگزار نموده است. این هنرمند در مراکز هنری ایران و کشورهایی همچون ترکیه و لبنان نیز ورکشاپ کالیگرافی متعددی را برگزار کرده و توانسته موفقیت های هنری بسیاری را در کارنامه خود به ثبت برساند.

از دیگر داورانی که برای هفتمین دوره از جشنواره هنر جوان انتخاب شده علی وزیریان است. وی در سال1339 در تهران متولد شده و تحصیلات خود را در رشته نقاشی دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران به اتمام رسانده است. وزیریان در نمایشگاه های داخلی و خارجی متعددی شرکت کرده و به عنوان یکی از اساتید دانشکده های هنری دانشگاه های تهران، الزهرا و شاهد را در کارنامه خود دارد. این هنرمند مدیریت هنری نشریات، جشنواره ها و نمایشگاه های تجسمی و همچنین انتشار نخستین نشریه تخصصی در زمینه هنرهای تجسمی را تحت عنوان هنر معاصر که در سال 1372 برگزار شده بود را در کارنامه خود دارد. وزیریان کتاب تجسمی نگاره را نیز در سال1370 منتشر کرده است که تمام این موارد باعث انتخاب او به عنوان یکی از داوران جشنواره هنر جوان شده است.

وزیریان در عرصه سینمایی نیز جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره هیوستون آمریکا، جایزه ویژه گلوبال زوم جشنواره سیاتل، جایزه بزرگ جشنواره فیلم های مذهبی ایتالیا و جایزه فیل نقره ای را دریافت کرده است. در بین جوایزی که توسط وزیریان دریافت شده می توان جایزه هیئت داوران تورنتو را تحت عنوان دون تونینو بلو مشاهده کرد. علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه تا تاریخ28 آذرماه سال جاری مهلت دارند آثار خود را ارسال نمایند. موسسه فرهنگی هنری سپر سوره هنر با مشارکت مرکز هنرمای تجسمی حوزه هنری برگزاری هفتمین دوره از جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان را برعهده دارد. این جشنواره در دی ماه سال جاری و در6 بخش پوستر، طراحی، تصویرسازی، کاریکاتور و عکس برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده و در انتها نیز آثار برتر انتخاب خواهند شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *