#

تئاتر مستند مانوس
22 فوریه 2017 بدون نظر 1977 بازدید

تئاتر مستند مانوس

تئاتر مستند مانوس

تئاتر مستند “مانوس ” به کارگردانی نازنین سهامی زاده روی صحنه رفت

نازنین  سهامی زاده روز یکشنبه 25 بهمن نمایش خود را با تئاتر ” مانوس” روی صحنه برد.

این نمایش بر گرفته از صحبت های افرادی است که در اردوگاه و کمپ های مانوس و نائورو به سر می برند و نمایش مستند بر پایه حقایق است.

سهامی زاده تحقیقات خود را برای رسیدن به اجرای چنین نمایشی از یک سال پیش شروع کرده بود و تا به امروز که نمایش به روی صحنه رفت، ادامه داشت. این تئاتر بر پایه حقایق و گفته های برخی از پناهندگانی است که به امید زندگی بهتر به استرالیا مهاجرت کرده اند و در پناه گاه ها با شرایط نابسامانی گذران عمر می کنند.

بازیگران

بازیگران این تئاتر خاص و رئال احسان بیات فر، ابراهیم عزیزی، السا فیروز آذر، احسان کرمی، صبا گرگین پور، حمیدرضا محمدی، نسرین نکیسا، نرگس نیک سیرت هستند و ایفای نفش می کنند. سهامی سازه ی تجربه های زیادی در اجرای تئاتر با پایه حقیقت در کارنامه خود دارد که از جمله ی آن ” چشم در برابر چشم ” است که بر اساس زندگی آمنه بهرامی یکی از قربانیان جنایت اسید پاشی است. تئاتر ” چشم در برابر چشم ” برگزیده سومین جشنواره تئاتر شهر بود. از دیگر افتخارات این نمایش دریافت تندیس نخست بازیگری زن و دریافت دو تقدیر بازیگری زن، نامزد دریافت جایزه نمایش نامه نویسی دریافت تندیس کارگردانی، نامزد دریافت جایزه طراحی صحنه از دیگر عناوین جوایز این نمایش بود که در سومین جشنواره تئاتر شهر به آن داده شد.

” مانوس” تازه ترین نمایش کارگردان معرووف تئاتر هر شب ساعت 20 در ماه های بهمن و اسفند در سالن قشقایی تئاتر شعر به روی صحنه می رود.

 

 

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *