#


همبازی شدن امیر آقایی و طناز طباطبایی

طباطبایی و آقایی
8 نوامبر 2017 بدون نظر 3861 بازدید

همبازی شدن امیر آقایی و طناز طباطبایی

همبازی شدن امیر آقایی و طناز طباطبایی

به گزارش ازمن بپرس ، بعد از اینکه حضور طناز طباطبایی در فیلم “سوء تفاهم” تکذیب شد ، اعلام کردند که این بازیگر در فیلم جدید “روسی” که امیر حسین ثقفی کارگردانی آن را بر عهده دارد بازی کرده است. این روزها روابط عمومی فیلم “روسی” گفته است که علاوه بر طناز طباطبایی ، امیر آقایی هم در این فیلم ایفای نقش می کند.

امیر آقایی

امیر آقایی

امیر حسین ثقفی بعد از فیلم های “مرگ کسب و کار من است” ، “همه چیز برای فروش” و “مردی که اسب شد” چهارمین کارگردانی اش را با فیلم “روسی” تجربه کرده است. فیلم نامه “روسی” در ژانر اجتماعی می باشد و این دومین کاری است که امیرحسین ثقفی و امیر آقایی بعد از فیلم “مرگ کسب و کار من است” با هم همکاری می کنند.

فیلم “روسی” که به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی می باشد یکی از پر بازیگر ترین و پر لوکیشن ترین آثار خواهد بود و همچنان انتخاب بازیگران ادامه خواهد داشت تا این پروژه سینمایی بتواند از اول آذر ماه فیلم برداری اش را در تهران شروع کند.

طناز طباطبایی

طناز طباطبایی

سالی که گذشت طناز طباطبایی قرار بود در فیلمی به کارگردانی علی اکبر ثقفی به نام “هلن” بازی کند ، ولی به خاطر برخی دلایل این اتفاق انجام نشد تا بعد از اینکه یک سال گذشت و این بازیگر تصمیم گرفت در فیلمی که امیر حسین ثقفی کارگردانی آن را بر عهده داشت به نام “روسی” بازی کند و با او در این فیلم همکار شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *