#


بازیگر معروف خلبان شد

بازیگر معروف شاهرخ استخری خلبان شد
26 ژانویه 2017 بدون نظر 3365 بازدید

بازیگر معروف خلبان شد

شاهرخ اسخری در نقش خلبانی در فیلم در ارتفاع صفر

شاهرخ استخری برای اولین بار از شخصیت همیشگی خود فاصله گرفت و به عنوان خلبان کیومرث مرادی ایفای نقش کرد.
این روز ها شبکه یک سیما در حال تدارک مجموعه ای به نام ( پرواز در ارتفاع صفر ) که داستان آن در اوایل جنگ تحمیلی بوده می باشد. داستان خلبانی که در دو راهی انجام وظیفه و در کنار همسر و فرزندان بود گیر می کند. مجموعه ای که این روزها در محله فرخزاد در منزل حاج یحیی لوکیشن ابتدایی آن فیلم برداری می شود و در مرحله ی دوم در کارخانه چوب در کرج فیلم برداری می شود. و در نهایت در بیمارستان بعثت تهران فیلم برداری به پایان می رسد.

حضور هنرمندان دیگر در این فیلم

هنرمندان مجموعه پرواز در ارتفاع صفر را عبدالحسین برزین کارگردانی می کند و شاهرخ استخری ، سوگل خلیق ، علی عمرانی، محمد عمرانی، عمار تقی و حدیث تهرانی در آن ایفای نقش می کنند.
محمد نشاط تهیه کننده ی این فیلم پیش از این به عنوان تهیه کننده شناخته شده مطرح بود و این فیلم برای اولین او را به عنوان تهیه کننده ی تلویزیون مطرح می کند.
وی تصریح کرد : تقریبا پنج سال به دنبال تصویب این طرح بودم. متن اصلی بارها بازنویسی شد و تغییر کرد و نهایتا به هفت قسمت 45 دقیقه ای رسیدیم که توسط عبدالحسین برزیده نوشته شد.

خلاصه ی فیلم پرواز در ارتفاع صفر

خلاصه اینکه داستان بر اساس خلبانی است که تازه ازدواج کرده است و در اوایل جنگ تحمیلی خود را بین دوراهی وظیفه به کشور و ماندن کنار همسر و خانواده می بیند. همسر بیماری قلبی دارد و استرس برای او بسیار خطرناک و همین موضوع باعث شد که تصمیم برای او بسیار دشوار شود.
کارگردان مجموعه نهایتا در مورد انتخاب بازیگران توضیح می دهد. به طور کلی معیارهایی در زمینه انتخاب بازیگر وجود دارد توانایی، مهارت و شهرت بازیگران جزء فاکتورهایی بود که مد نظر من بوده است. به لحاظ چهره و حتی نوع بازی هم تلاش بر این شد که به فضای آن دوران نزدیک شویم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *