#


پیش بینی قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت

21 می 2019 بدون نظر 1993 بازدید

پیش بینی قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت

در سریال بازی تاج و تخت بعد از این که حمله و محاصره هایی در کینگزلندینگ و اپیزود ناقوس چیز زیادی از داشتان باقی نمانده است و دنریس سپاه یورون گریجوی و ارتش طلایی را از زمین حذف کرد و یورون گریجوی نیز در این میان جان خود را ازدست داد.مثل پنینی ، سرسی و جیمی لنیستر زیر در زیر آجرهای رد کیپ له شدند. لرد واریس استاد نجواها نیز بعد از این که به ملکه خود خیانت کرد با استفاده از اژدها سوزانده شد . پیش بینی می شود قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت روی واقعه ای که در دنریس صورت گرفته بود و وحشت های حاصل از آن  ساخته خواهد شد .

در حالت تئوری وی به تخت آهنین رسیده است و البته هنوز باید به مسئله دیگر که حل نشده است مواجه خواهد شد که وارث برحق تخت است . همه این ها به اضافه یک مشاور عهد شکن نشان می دهد که حداقل یک تلاش برای ترور تلاش در قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت وجود خواهد داشت. البته احتمالاتی درباره این سریال خواهد بود که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم .

چه کسانی در آخرین قسمت سریال بازی تاج و تخت در امان خواهند بود؟

تا به حال کسانی که از آتش اژدها جان سالم به در برده اند برین ، سانسا استارک و گوست بوده اند. این افراد  در انتقام خواهی دنریس در کینگزلندینگ نخواهند بود . دنریس تعداد زیادی از مردم بی گناه را به خاکستر تبدیل کرده است و اما این چهار نفر در وینترفل نشسته بوده اند و نوشیدنی هایی را می خوردند. در این قسمت از سریال بهترین راه برای سالم ماندن این بوده است که از دنریس فاصله بگیرد. پس سانسا و دنرین و کسانی که در شمال اند امنیت دارند و احتمال می رود تا آخر سریال بازی تاج و تخت نیز زنده بمانند.

بازی تاج و تخت

چه کسانی در دردسر افتاده اند ؟

دنریس بعد از این که کینگزلندینگ را سوزاند تبدیل به شخصیت بد در سریال بازی تاج و تخت شده است . قبل از این که این قسمت پخش شود شخصیت بد داستان پادشاه شب بوده است و اما این عنوان بعد از آن برای سرسی لنیسر بوده است . حالا بعد از این که همه این شخصیت ها مرده اند سوالی که در این جا پیش می آید این است که چه کسی ملکه اژدها را از روی تخت پایین خواهد کشید.

تیریون لنیسر : شخصیت تیریون آن قدرخوب است که احتمالی برای زنده ماندنش نخواهد بود . و تنها وسالی که بعد از این مطرح می شود مربوط به زمان مردن وی در این فیلم است . و این تنها بسته به این موضوع است که دنریس چه زمانی متوجه خواهد شد که وی برادرش را از جنگ فراری داده است به محض این که دنریس این موضوع را بداند دیگر بخششی در میان نخواهد بود . و این تنها به خاطر این موضوع نبوده است و مشکوک بوده است که تیریون خانواده خودش را به ملکه برتری می دهد و اما در قسمت قبلی به تیریون هشدار داده شده بوده است که اگر یک بار دیگر او را ناامید کند بار آخرش بوده است.

دنریس تارگرین : رفتار دنریس در برابر تیرتیون نشان می دهد که دیگران باید او را متوقف کنند.از مرگ تیریون می توان به عنوان عاملی محرک برای جان اسنو یاد کرد. احتمال می رود تا دنریس نمایش بزرگی را ترتیب می دهد  و تا بدین ترتیب جان اسنو اطاعت خو را از وی بیان کند و دنریس این اطمینان را پیدا کند که وفاداران بدانند که خودش تاج و تخت را به دنریس واگذار کرده است .

البته با وجود این که همه این اتفاق ها نیز به صورت صددرصد بیفتد دنریس به ملکه خاکسترها تبدیل می شود و البته مرگ وی پایان خوبی برای این داستان خواهد بود.

جان اسنو : در این سریال بستر و موقعیتی ایجاد شده است که باعث شد تا جان اسنو عمه و معشوقه اش را بکشد. در ناقوس ها قسمت هایی که جان اسنو بازی کرد تمرکز بیش تر روی نبرد لجوجانه وی بوده است . احتمال می رود تا سعی کند که دنریس را از روی تخت پایین بکشد و معنی این مرگ در همین مسیر خواهد بود.

آریا استارک : پیشگویی به یاد آریا می آید که بیان می شود شخصی را با چشمان سبز می کشد. احتمال داده می شود این شخص همان دنریس بوده باشد و این بزرگ ترین مرگ در قسمت پایانی  سریال تاج و تخت خواهد بود.

حال سوال دیگری در این جا مطرح می شود و آن نیز این است که اگر آریا به دنبال دنریس باشد چطور خواهد توانست به اندازه کافی به او نزدیک شود؟ زیرا دنریس به احتمال زیاد با سربازان خود احاطه می شود .هم چنین این پیش بینی نیز وجود دارد که آریا درحالی که تلاش می کند دنریس را بکشد خودش نیز کشته می شود .  حال چه تلاشی برای این که چهره کسی را بدزدد بکند و چه این کار را انجام ندهد.

سوال دیگری که این جا پیش می آید نیز این است که آیا آریا حرف های هاوند را گوش می کند و از انتقام دست می کشد یا خیر؟در قسمت ناقوس ها نجات وی بیش تر به یک معجزه شبیه بوده است . شهروندان در حال فرار بوده اند و وی زیر دست و پای آن ها له شده است و در این جا نزدیک بوده است تا با آتش اژدها بسوزد  هم چنین از کنار بسیاری از دیوارها رد می شده است که فرو می ریخته اند. همه این ها باعث شده است تا مشخص شود که مرگ سرنوشت وی نباشد .

پیش بینی هایی درمورد جان و دنریس

پیش بینی هایی که در مورد قسمت پایانی سریال بازی تاج و تخت بیان شده است نشان می دهد که تخت را دنریس تصاحب می کند و برای این که جیمی را آزاد کند تیریون را خواهد کشت .جان ،دنریس را دوست دارد و به همین خاطر نیز برای کشتن وی تردید می کند وگرنه خود او هم می داند که باید او را بکشد تا متوقف شود .

همین اقدام نکردن جان باعث می شود تا کرم خاکستری جلو بیاید و ملکه را نجات دهد . از طرفی نیز دنریس و اسنو هم می میرند و هیچ کدام از آن ها تارگرین های تخت آهنین را تصاحب نمی کنند. به صورت کلی شاید دیگر تخت آهنینی وجود نداشته باشد و همین نیز باعث می شود تا دیگر شورایی تشکیل شود که همه افرادی که در زنده هستند آن را تشکیل می دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *