#


پایتخت 5 هنوز در سرآغاز پیش تولید

پایتخت
13 آوریل 2017 بدون نظر 1747 بازدید

پایتخت 5 هنوز در سرآغاز پیش تولید

 پایتخت 5  هنوز در سرآغاز پیش تولید

با توجه به گفته ایی که قبلا از طریق سایت های خبری اطلاع رسانی میشد، فیلم برداری سریال پایتخت 5 هنوز شروع نشده است.
شنیده ها از عوامل نزدیک به پروژه حاکی از آن است که گروه پایتخت هنوز در مرحله ی پیش تولید هستند و هنوز به مرحله فیلم برداری نرسیده اند. خبر کلید خوردن فیلم برداری پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری در بسیاری از شبکه های باز نشر شد ولی با توجه به شنیده ها این موضوع به حاشیه رفته است.

سریال پایتخت 5

سریال  پایتخت 5 قرار بود در آتن شروعبه فیلم برداری شود. این موضوع درحالی است که سیروس مقدم هنوز در ایران است و به یونان نرفته است. این کارگردان این روزها برای پیدا کردن یک لوکیشن خوب برای پروژه تاریخی اش ( هنگام بیداری) در بوشهر به سر می برد و هیچ کس نمی داند تصمیم نهایی او برای سریال پایتخت چیست.

محسن تابنده و گروه فیلم نامه نویس اش این روزها در حال نوشتن قسمت های پایانی این سریال هستند و چند قسمت ابتدایی این سریال به تایید نهایی رسیده و قابل اجراست.

پایتـخت و هنگام بیداری

دو پروژه پایتخت و هنگام بیداری که هر دو محصول سازمان فرهنگی و هنری اوج هستند در مرحله ی پیش تولید به سر می برند. با توجه به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان و نیزتاکید کردن کارگردان بر پخش این سریال در این ماه، احتمال بر این است که فیلم برداری پایتخت زودتر آغاز شود. فیلم ( هنگام بیداری ) به دلیل پیچیدگی بیشتر و همچنین بحث تاریخی بودن آن نیاز به زمان بیشتری برای پیش تولید دارد.

حبیب الله والی نژاد تهیه کننده ی مجموعه ی (هنگام بیداری ) در توضیح این مجموعه گفت : فیلمبرداری این مجموعه 4 ماه به طول می انجامد و تمام تلاش ما بر این است که کار فیلم برداری را از بهمن ماه آغاز کنیم. به خاطر فیلم برداری بخش هایی از فیلم در مناطق بحرانی کشورهای منطقه مجبور هستیم که زمان بیشتری را برای پیش تولید صرف کنیم.

مدیر مرکزی هنگام بیداری

در ادامه مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه اوج، در مورد ( هنگام بیداری) گفت : تداخل زمانی فیلم پایتخت و هنگام بیداری در پیش تولید صدمه ای به روند تولید هیچ کدام از آنها نمی کند و تولید سریال پایتـخت لطمه به پیش تولید هنگام بیداری نمی زند.

سریال هنگام بیداری در سطح سریال الف ویژه قراردارد که به مقطعی از تاریخ ایران در مورد مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی ها است و به شخصیت آیت الله سید عبدالحسین لاری میپردازد.

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *