#


همسایه ها از شبکه نسیم پخش می شود

همسایه ها از شبکه نسیم پخش می شود
21 دسامبر 2016 بدون نظر 1121 بازدید

همسایه ها از شبکه نسیم پخش می شود

ماجرای پخش سریال همسایه ها

سریال همسایه ها که از شبکه دوم سیما پخش می شد به گفته ی تهیه کننده آن به دلیل پر بودن کند اکتور شبکه دو سیما به شبکه نسیم منتقل شد.

به گفته آقای علیرضا بسط احمدی طی گفت و گو با خبر نگار ایسنا اظهار داشت علت انتقال مجموعه همسایه ها از شبکه ی نسیم این است که کارهای طنز و شاد قرار است بیشتر به شبکه های نسیم گرایش پیدا کند.

دلیل اصلی انتقال این برنامه ( سریال همسایه ها ) به دلیل پر بودن برنامه های شبکه ی دوم سیما است. اما او گفت این برنامه با نظارت مدیر گروه شبکه برای شبکه ی دوم سیما تولید شده بود ولی باز هم می گویم اگر برنامه ها فشرده نبود شاید پخش می شد از شبکه دو سیما. حال این که آقای مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه ی دو به تازگی در یک گفت و گویی اظهار کرده است که جعفری که آقای جعفری جلوه اصولا توقعش از کار کمدی این گونه کارها نیست.

با توجه به حاشیه هایی که برای این سریال  همسایه ها پیش آمد و رای بر این شد که این سریال از شبکه ی دیگری پخش شود. تصمیم مدیران ارشد سازمان صدا و سیما برای این مجموعه هایی که از لحاظ کینی شایرز، مطلوب نیست جلوگیری می شود و خیلی خوب است ولی نه از وسط کار بلکه بهتر از ابتدا این کار صورت گیرد تا هم هزینه بیت المال صرف این آثار نشود و هم رسانه مجبور نباشد برای جبران این هدر رفته سرمایه به ناچار آنتن را برای پخش این گونه کارها خالی کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *