#


آیا سری دوم ساخت سریال محکومین کلید خورده است؟

محکومین
24 آوریل 2019 بدون نظر 1821 بازدید

آیا سری دوم ساخت سریال محکومین کلید خورده است؟

محکومین از جمله سریال های تلویزیونی بوده است که در سال 1396 به کارگردانی حسین قناعت وسید جمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید ساخته شده است. این سریال در زمستان سال 1396 ودر 30 قسمت در چهل دقیقه از تلویزیون پخش شده است.

محکومین

خلاصه داستان سریال محکومین

این سریال درمورد مجازات های جایگزین است به صورتی که به کسانی که به صورت غیرعمد مرتکب جرم هایی شده اند و از انجام آن پشیمان اند فرصت هایی به آن ها داده می شود تا به جای ماندن در زندان بتوانند با استفاده از فرصت ها مجازات های دیگری را که در این جا یک سری فعالیت های اجتماعی است را انجام دهند.

داستان این فیلم به مسائل مربوط به جرم نگاهی اصلاح طلب دارد واما ذات انسان را خوب نشان می دهد . مطابق فیلم انسان از خیر و شر است و می تواند بسته به موقعیتی که در آن قرار دارد کارهای متفاوتی را نیز انجام دهد.

در این فیلم محکومین مثل افرادی اند که مشکلاتی دارند و باید این مشکلات آن ها نیز رفع شود. هدف از ساختن این سریال این است که محکومین تنها نباید به زندان بیفتند بلکه راه هایی را باید به محکوم ارائه کرد که بتواند از آن ها به عنوان فرصتی دیگر استفاده کند.

بازیگران و عوامل

بازیگران : بهرام ابراهیمی ، فرشاد احمدزاده ، لاله اسکندری ، سپند امیرسلیمانی ، علی انصاریان ، پژمان بازغی ،عنایت بخشی ، بیژن بنفشه خواه ، کامران تفتی ، آتش تقی پور ، محمد حاتمی ، سپیده خداوردی ، جعفر دهقان ، لیلا زارع ، امیرمحمد زند ، مربم سعادت ، نیما شاهرخ شاهی ، ملیکا شریفی نیا ، امیرحسین صدیق ، شبنم قلی خانی ، مریم کاویانی ، مسعود کرامتی ، سیروس گرجستانی ، بهادر مالکی ، آشامحرابی ، حسین محجوب ، نگین معتضدی ،علیرام نورایی

تصویربرداری: علیرضا سکوت / دستیار یک وبرنامه ریز :طلا معتضدی /  نویسنده :حسین قناعت و محمد عبدی / طراح صحنه و لباس : مرتضی پرو حیدری / صدابردار: علیرضا نیازی / گریمور: احسان روناسی / مدیر تولید : مسعود مهدوی / منشی صحنه :سارا مطلق

مجموعه تلوزیونی محکومین 2 در حال ساخت است

اپیزود جدید این مجموعه به تازگی کلید خورده است.بیش و هشتمین قسمت این سریال که بازگشت نام دارد در غرب تهران فیلم برداری می شود. به سری جدید این مجموعه بازیگران جدید نیز اضافه شده اند که عبارتند از : سوگل طهماسبی ،زهره حمیدی ، رامین ناصر نصیر ،محمد فیلی و جعفر دهقان.

این مجموعه تلویزیونی به نویسندگی مجید اسماعیلی و امیرمحمد عبدی نوشته شده است و همان طور که قبلا گفته شد درمورد طلاق ، مجازات های جایگزین ،خانواده و.. صحبت می کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *