#


سریال های نوروزی سیما کدام اند

سریال های نوروزی
8 آوریل 2017 بدون نظر 2147 بازدید

سریال های نوروزی سیما کدام اند

سریال های نوروزی سیما کدام اند ؟

سریال های نوروزی امسال هم مانند سالهای قبل یکی از موضوعاتی است که توسط مردم بسیار پی گیری می شود و مورد توجه است.
هر ساله شبکه های مختلف تلویزیون برای اینکه خاطره ای خوب در ابتدای سال برای مخاطبان خود به یادگار بگذارند، سریال های متعددی را به روی آنتن می برند.

سال 1396 هم قطعا سالی پر از فیلم های جدیدو زیبا برای مشتاقان سریال های نوروزی خواهد بود. طبق سالهای گذشته در میان آثاری که به روی آنتن می رود آثار طنزی هم وجود دارد که معمولا دارای بیشترین بیننده هستند و نشاط و فضای شادی را در میان خانواده ها ایجاد می کند . در میان آثاری که قرار است در نوروز 96 به روی انتن روند برخی از آنها همچون سریال های شبکه یک فیلم برداریشان به پایان رسیده ولی برخی دیگر همچنان ادامه دارند.

عدل بدل

سریال ” علی البدل “

شبکه یک سیما به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوریان . ” علی البدل ” داستان انسان هایی است که حضور دارند ولی هیچگاه حق رای ندارند و به طور معمول شورا ها و نهاد ها از عضو علی البدل آنها برای رای استفاده می کنند.
تصویر برداری این سریال در چند روستای همدان از جمله ورکانه گرفته شده است. به خاطر همین تفاوت است که این سریال را از جهت فیلم برداری مثل سریال هایی که در واحد های مسکونی گرفته می شود متمایز کرده است.

مهدی فخیم زاده، مهدی هاشمی، حسین محب اهری، احمد مهران فر، هادی کاظمی، محمودجعفری، خومن حاجی عبدالهی، سیما خضرآبادی و محسن تنابنده در این سریال ایفای نقش می کنند.

مرز خوشبختی

سریال ” مرز خوشبختی “

از شبکه ی دو به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی مهران رسام در نوروز 96 به روی انتن می رود. شخصیت اصلی این داستان فردی است که با آمدن به تهران در رده ی نخبه های علمی قرار می گیرد. این جون شهرستانی به خواهر دوست خود علاقه دارد ولی پدر خانواده به این وصلت راضی نیست.

مهدی سلوکی، امیرحسین آرمان، پوریا پور سرخ، شهرزاد کمال زاده، سروش جمشیدی، جمشید جهان زاده و مهدی صباغی از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال ” آرمان 2 “

از شبکه سه سیما به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی در 14 قسمت تولید می گردد. این فیلم سریال طنز است که شخصیتی در ان در چند نقش بازی میکند و روایت گر مشکلی ویژه از طنز خواهد بود.

فیلم نامه سریال پیش تر نوشته شده بود ولی دوباره برای ساخت بازنویسی شد. بخشی از این سریال در شهرک سینمایی غزالی جلوی دوربین می رود. کامبیز درباز و ملیکا عبدالرزاقی از بازیگران این سریال هستند.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *