#


سریال ممنوعه از هفته آینده بر روی آنتن می رود

2 اکتبر 2018 بدون نظر 1541 بازدید

سریال ممنوعه از هفته آینده بر روی آنتن می رود

برگشت سریال ممنوعه از هفته بعد

ابراهیم داروغه‌ زاده در برنامه «شهر فرنگ» که از شبکه خبر پخش می شود در خصوص آخرین موقعیت فیلم رستاخیز و ممنوعه شرح داد.

داروغه زاده در مورد آخرین موقعیت فیلم رستاخیز توضیح داد: «تصمیم ‌گیری در مورد این فیلم در اختیار سازمان سینمایی نیست چرا که به انتشار گذاشتن تصویر یاران امام حسین مخصوصا حضرت ابوالفضل مورد اتفاق نظر مراجع نمی باشد. این فیلم با مشکل پخش روبه رو بوده و می بایست در آن جا برطرف گردد.»

وی در مورد سریال «ممنوعه» هم بیان کرد: «مرحله های ساخت سریال ممنوعه توقیف نگشته و قرار است  از هفته آینده بر روی آنتن برود. این سریال هم به خاطر ماه محرم و هم به خاطر اینکه باید همه ی قسمت‌ های ساخته شده آن باید مورد بازبینی قرار می‌ گرفت، باعث شد پخش آن به تعویق بیفتد. همچنین اینکه یکی دو سکانس در اولین قسمت این سریال وجود داشت که بهتر بود حذف می ‌شد. »

داروغه زاده در ادامه افزود: «باید خوشحال باشیم که کارگردان‌ های ما این توانایی را دارند که با سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی سریال ‌هایی را بدون کمک دولت بسازند و آن را پخش نمایند و در کشور گردش اقتصادی به وجود بیاورند و مردم با پول خودشان آن محصولات را تهیه نمایند.

سال جاری، سال حمایت از تولید کالای ایرانی می باشد که می بایست کمک کنیم این بخش گسترش یابد و گردش اقتصادی توسعه پیدا کند و مسئولیت دولت این است که از آن ها حمایت نماید چرا که ما در بخش نمایش خانگی هیچ سرمایه گذاری نکردیم.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *