#


سریال های ماه مبارک رمضان

26 آوریل 2019 بدون نظر 2019 بازدید

سریال های ماه مبارک رمضان

سریال های ماه مبارک رمضان برای شبکه های اول ، دوم و سوم سیما به ترتیب ازیادها رفته ،دل دار و برادرجان هستند. مضمون این سریال ها نیز مذهبی ، عاشقانه و تاریخی بوده است .

در این سریال های ماه مبارک رمضان بازیگران مشهوری مثل علی نصیریان ، بیتا فرهی و بهزاد فراهانی ایفای نقش کرده اند.این سریال هایی که معرفی شده است و مواردی که ما ازآن می دانیم مربوط به الان است و البته بسیاری از آن ها در دقایق اخر تغییرات زیادی می کنند.

سریال های ماه مبارک رمضان

بررسی سریال های ماه مبارک رمضان

سریال از یادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان برای پخش از شبکه یک تولید شده است و مراحل ساخت آن تمام شده است و تنها قسمت مربوط به آهنگ سازی آن باقی مانده است.این سریال از ابتدا جز سریال های ماه مبارک رمضان نبوده است و بعدها برای این درنظرگرفته شده است.

این سریال جز سریال های تاریخی است که در دهه 20 ساخته شده است. این سریال به بررسی آداب و رسوم ایرانیان در دهه 20 می پردازد و در آن به سایرموضوعاتی مثل تولید کردن تریاک و کشف حجاب نیز پرداخته شده است.

خواننده این سریال نیز رضا یزدانی است و بازیگران آن نیز بیتا فرهی ،مائده طهماسبی ،حسین یاری ، سیما تیرانداز و .. می باشند.

از جمله سریال های دیگر ماه مبارک رمضان سریال دل دار است که در دی ماه سال 1397 برای اولین بار ساخت آن شروع شده است. این سریال از جمله سریال های عاشقانه ای است که زندیگ طبق متوسط جامعه را روایت می کند. این سریال تنها گزینه ای است که در سی قسمت برای ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

بهزاد فراهانی از جمله بازیگرانی است که در این سریال به ایفای نقش می پردازد بازیگران دیگر این سریال عبارتند از: الناز حبیبی ، پریوش نظریه ،محمدرضا غفاری و .. .

خلاصه این سریال از سریال های ماه مبارک رمضان این است که : دیریست که دلدار پیامی نفرستاد.

از سریال های ماه مبارک رمضان برادر جان است که از شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.این سریال به کارگردانی محمدرضا آلنج و نویسندگی سعید نعمت الله ساخته شده است.

بازیگران این سریال عبارتند از کامران تفتی ، سجاد افشاریان ، نسیم ادبی و .. .این سریال از جمله سریال های اجتماعی و مذهبی است.

در کنار سریال هایی که آماده تولید شده اند برنامه های دیگری نیز درحال تولید اند . شبکه های دیگری نیز مثل شبکه آی فیلم به دنبال این هستند تا سریال های قدیمی را پخش می کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *