#


تصویر برداری فوق لیسانسه ها پس از عید نوروز

فوق لیسانسه ها
28 فوریه 2019 بدون نظر 2757 بازدید

تصویر برداری فوق لیسانسه ها پس از عید نوروز

پس از تعطیلات نوروز در تهران فیلمبرداری سریال فوق لیسانسه ها آغاز می گردد.

رضا جودی تهیه کنندگی سریال فوق لیسانسه ها را برعهده داشته در صحبت های خود گفته مراحل قبل از تولید را از  اسفند سال 1397 آغاز شده است و این روزها برای بازی در این سریال مشغول انتخاب بازیگران جدیدی می باشد. ایشان گفت: پیش تولید سریال فوق لیسانسه ها با پایان کار سروش صحت از اول اسفند ماه  شروع شده است و این روزها برای طرح جدید این مجموعه در حال نگارش است.

او افزود در فوق لیسانسه ها تمامی بازیگران دو فصل گذشته لیسانسه ها حضور دارند البته با توجه به تغییراتی که در فیلمنامه ایجاد شده است در این کار چند شخصیت جدید نیز افزوده می‌شود که این روزها مشغول انتخاب بازیگران این نقش های جدید هستیم.

فوق لیسانسه ها

زمان تعیین شده برای آغاز فیلمبرداری این سریال بعد از پایان تعطیلات عید نوروز بوده و در صحبت های عنوان شده :در فرصت باقی مانده در نظر داریم پیش‌ تولید کار را جلو ببریم و لوکیشن های اصلی کار را که چند خانه هستند انتخاب نماییم تا بعد از پایان تعطیلات در تهران تصویربرداری آغاز شود

امیر کاظمی/ هوتن شکیبا/ بهنام تشکر/ مهران رجبی/ بیژن بنفشه خواه/ عرفان برزین/ امیرحسین رستمی/ متین ستوده/ آتنه فقیه نصیری/ عزت‌الله مهرآوران/ فرید شهریاری/ کاظم سیاحی  و سوگل قلاتیان که در فصل ۹ حضور داشتن در این فصل نیز ایفای نقش می‌کنند.

نویسنده گی مجموعه فوق لیسانسه ها برعهده سروش صحت و ایمان صفایی است که به کارگردانی سروش صحت تولید می شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *