#


آیا آخرین قسمت سریال «دلدادگان» تغییر کرده بود؟

5 نوامبر 2018 بدون نظر 8143 بازدید

آیا آخرین قسمت سریال «دلدادگان» تغییر کرده بود؟

سانسور آخرین قسمت سریال «دلدادگان»

سومین فصل سریال پر طرفدار دلدادگان شب قبل به پایان راه خود رسید. نخستین واکنش حاشیه ساز به اتمام این فصل پست شبکه اجتماعی خانم پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه در این سریال بود.

پانته ­آ بهرام در اینستاگرام خود با منتشر کردن یک سکانس از سریال دلدادگان پایان این سریال را زیر سوال برد.

از سیر تا پیاز حاشیه های قسمت پایانی سریال دلدادگان

 پانته آ بهرام در حساب کاربری اینستاگرام خود این گونه نوشت:

پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، به دست هاتف کشته می شد و …..

منوچهر هادی کارگردان موفق سریال دلدادگان در رابطه با شایعه سانسور قسمت پایانی فصل سوم دلدادگان با منتشر نمودن یک پست در اینستاگرامش این گونه نوشت:

    #دلدادگان

    #منوچهرهادی

واقعاً از این همه استقبال و توجه به جزئیات کار از طرف شما بینندگان و هواداران سریال تشکر می کنم.

اما چند سوال شما را باید جواب بدهم.

نخست این که ارغوان راننده اتومبیل بوده و به چه دلیل روی صندلی عقب افتاده. در واقع باید روی امیر می افتاد اما ببخشید که امکانش نبود. مثل این می ماند همه ی خانم های بازیگر با حجاب کامل در خانه خود هستند و علت آن به طور کامل واضح و مشخصه. دوم این که چرا مامورین به محل حادثه نرسیدند اما افسانه رو لب مرز دستگیر کردند.

سکانسی که مالک پشت به دوربین در حال گریه است، گذر زمان رو قبل از آن داریم، اون سکانس میتونه هفت هشت ساعته بعد از آن باشد و افسانه با نخستین پرواز به یک شهر مرزی در کمتر از دو ساعت می رسد و به قطع یقین مامورین هم رسیدند که دیگر دلیلی بر نشان دادن صحنه مامورین وجود ندارد. تعدادی از شما عزیزان از پایان باز صحبت به میان آوردید. تعجب می کنم!!!. امیر پسر افسانه شد. ارغوان دختر مالک و مرضیه. هاتف در جریان تصادف کشته شد. عنایت پدر هاتف هم دستگیر شد.

افسانه هم در مرز در هنگام فرار از ایران دستگیر می شود. ارغوان هم در کما به سر می برد که چنانچه به هوش می آمد عده ای اعتراض می کردند که پایانش هندی شده است، در هر صورت این کجاش بازه من نمیدونم.

موضوع بعدی این است که صدا و سیما هیچ گونه دخالت و سانسوری در قسمت های آخر نداشته. حتی به اندازه یک فریم. یکی از هنرپیشه های اصلی ما در آخر کار با ما همراه نشد. که علت آن را تهیه کننده بعداً توضیح خواهند داد. تلاش من و نویسنده هم تأثیر گذار نبود. ایشان را اصلاً قضاوت نمی کنم اما ما ملزم شدیم فیلم نامه را یک مقدار تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین پایانی که می شد نویسنده کار تحویل دهد و ما انجام دهیم همین بود. بی نهایت از ایفای نقش بازیگرانم راضی هستم.

فقط ای کاش این بازیگر ارزشمند و با استعداد کار را ترک نمی کرد و ما هم پایان بهتری را تقدیم شما می کردیم. اینکه افسانه باید با امیر مواجه می شد. در فیلم نامه اصلی موجوده و داستان ما رو به رو شدن این دو شخصیت بوده که در نبود بازیگر مذکور امکانش میسر نبوده .

در نتیجه تشکر می کنم از همراهی شما عزیزان. مخصوصاً از بینندگان عزیز و فرهیخته که به احتمال زیاد پایان کار آن چنان که باید مورد پسندشان نبود. معذرت می خواهم اما بدانید که من و تمام دست اندرکاران در نبود این بازیگر تمام سعی خود را کردیم.

احتمالاً دلایل این بازیگر محترم هم برای ترک کردن کار به عقیده خودشان کافی بوده اما تمامی عوامل فیلم با شرایط خیلی دشوارتر از ایشان با عشق و علاقه و تعصب پای کارشان ایستادند و در کنار هم و کارشان را ترک نکردند و به پایان رساندند.

بابک کایدان عزیز و مهدی محمد نژادیان نازنین من از شما واقعاً تشکر می کنم و امیدوارم خیلی زود با قلم توانای شما کار دیگری را جلوی دوربین ببرم.

منوچهر هادی در اینستاگرامش عکسی از حضور بازیگران و دست اندرکاران فصل سوم سریال دلدادگان برای تماشای قسمت پایانی این سریال را به اشتراک گذاشت.

منوچهر هادی در اینستاگرام خود این گونه نوشت:

دورهمی با دوستان برای تماشای قسمت آخر. ممنون از همه.

دلیل تغییر در پایان سریال دلدادگان

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی مرداد ماه امسال از تلویزیون پخش شد و موفق شد طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کند. این سریال که در سه فصل راوی داستانی خانوادگی بود در دو فصل حال و یک فصل قبل از انقلاب به روایت داستانی پرداخت که موفق شد نظر تعداد زیادی از مخاطبان را جلب نماید، ولی پخش قسمت پایانی آن با حواشی زیادی همراه بود.

حواشی و پایان سریال دلدادگان به گفته بازیگران

بلافاصله پس از پایان پخش سریال دلدادگان پانته آ بهرام با منتشر کردن پستی به جمع بندی این سریال واکنش نشان داد و به دنبال آن شاهرخ استخری و منوچهر هادی کارگردان دلدادگان هم با انتشار پست هایی به خانم بازیگر جواب دادند و به شفاف سازی قسمت آخر سریال پرداختند.

در حالی که پانته آ بهرام صدا و سیما را مقصر این جمع بندی خیلی ضعیف سریال دلدادگان معرفی نمود، منوچهر هادی و شاهرخ استخری حضور نداشتن خانم بهرام در قسمت آخر را دلیل تغییر در فیلم نامه عنوان کردند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *