#


شایعاتی در مورد توقیف سریال «حوالی پاییز»

17 نوامبر 2018 بدون نظر 1465 بازدید

شایعاتی در مورد توقیف سریال «حوالی پاییز»

سریال «حوالی پاییز» ممکن است متوقف شود

روزنامه اصولگرای صبح نو در روز بیست و دوم آبان ماه از احتمال توقیف مجموعه «حوالی‌ پاییز» که از شبکه سوم سیما در حال پخش است خبر داده است.

این روزنامه در ادامه عنوان کرده است: مجموعه «حوالی پاییز» به کارگردانی آقای حسین نمازی و تهیه ‌کنندگی آقای سعید پروینی هم اکنون از شبکه سوم سیما در حال پخش می باشد. ماجرای حساس این مجموعه لحظات خیلی بدی را برای بینندگان رقم زده است.

این مجموعه قبل از این «بازگشت» نام گذاری شده بود. مجموعه «حوالی پاییز» ملودرامی عاشقانه در رابطه با عشق یک جوان ایرانی به یک دختر عرب زبان است. نویسندگی آن را حسین نمازی، بر مبنای طرحی از آقای حمید نعمت ‌الله و خانم معصومه بیات در بیست ‌قسمت بر عهده داشته است. در این مجموعه از یک هنرپیشه زن عرب هم استفاده شده است.

مجموعه حوالی پاییز داستان خانواده ‌ای را به تصویر می کشد که دو فرزندشان در سال 1394برای مراسم حج تمتع به عربستان رفته اند، این مجموعه به خوبی استرس و نگرانی که در آن سال خانواده حجاج آن را تجربه کرده اند را به تصویر می کشد؛ ساعاتی که در آن تلفن ‌ها از دسترس خارج شده بود و خانواده ‌ها هیچ اطلاعی از حجاج خود نداشتند.

مجموعه «حوالی پاییز» از شبکه سوم سیما که مربوط به حوادث اتفاق افتاده در حج‌۹۴ به خصوص شهدای مسجد الحرام و شهدای منا است.

ورود مجموعه «حوالی پاییز» با این موضوع (فاجعه منا) جای تقدیر دارد و باید این مضمون را به ‌فال نیک گرفت. مجموعه حوالی پاییز با همه ی ایرادات و نقدهایی که می ‌توان به آن گرفت سعی کرده به موضوعی مهم که در حال فراموشی است بپردازد.

همین شهامت به ‌قدری با رارزش است که بتوان به تولیدکنندگان این سریال نمره قبولی داد.

گرچه که بعضی از خبرهای غیر رسمی و گفته ها از تحت فشار قرار گرفتن مسوولان صدا و سیما توسط تعدادی از نهادهای مربوط به حج به خاطر عدم پخش قسمت‌ های دیگر این مجموعه خبر می‌ دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *