#


سری جدید سریال پایتخت

15 می 2019 بدون نظر 1449 بازدید

سری جدید سریال پایتخت

پایتخت از آن دسته از سریال های تلویزیونی است که هر ساله به میزان زیادی موردتوجه مردم قرار می گیرد و همه سری های ساخته شده آن از سری اول تا پنج همه طرفداران خاص خود را دارد. چندی پیش سازمان صدا و سیما نظرسنجی را برای مردم به وجود آورد که بتوانند بهترین سریال تلوزیونی را انتخاب کند در میان این نظرسنجی مردم به میزان 81.3 درصد به سریال پایتخت رای داده اند. این سریال به پربیننده ترین سریال سال معروف شد و در نوروز و یا کاه مبارک رمضان روی آنتن رفته است و مردم هم چنان نیز منتظر فصل های بعدی این سریال هستند.

تهیه کننده این سریال درباره نوستالژی بودن این سریال گفته است که در ابتدا باید قصه ای که در این سریال دنبال می شود به دل خود تهیه کننده و کارگردان این سریال بنشیند تا بعدها برای مردن نیز بتواند ساخته شود. سریال پایخت به دنبال این است تامشکلات روز را نیز بتواند در درون خودش داشته باشد و به بیان آن ها نیز بپردازد. او دلیل این که مخاطبان منتظر این قسمت های بعدی این سریال اند را این دانسته است که این سریال به بررسی وقایع روز می پردازد و از مسائل حاشیه ای و تکراری نیز دوری می کند.

هم چنین بیش تر افراد این اعتقاد را دارند که هر چه سری های جدیدتر از این سریال پخش می شود کیفیت پایتخت نیز بسیار بالاتر می رود و دلیل این امر نیز به اعتقاد تهیه کننده این فیلم علاوه بر ایده های بسیار خوب به کار رفته در آن صمیمیتی است که بین افراد گروه و عوامل این سریال وجود دارد. توقع مردم رفته رفته از سریال پایتخت بسیار بالاتر رفته است و همین نیز باعث شده است تا ساخت این سریال به تعویق بیفتد زیرا عوامل این فیلم اعتقاد دارند که فصل ششم آن باید از سایر فصل های آن نیز بهتر باشد و کیفیت بالاتری را نیز دارا باشد.

درمورد حضور اسپانسر برای این سریال نیز بیان شده است که درحال گفت و گو با تلویزیون اند  تا به حال قراردادی با هیچ اسپانسری بسته نشده است .اگر قصه سریال پایتخت آماده شود به احتمال زیاد برای نوروز 99 روی آنتن خواهد رفت .بازیگران فصل جدید این سریال همان بازیگران قدیم هستند زیرا مردم با این کاراکترها خو گرفته اند.

سریال پایتخت

موفقیت های دیگر عوامل سریال پایتخت

تهیه کننده این سریال الهام غفوری و کارگردان آن نیز سیروس مقدم است که غیر از پایتخت آثار پر بیننده زیاد دیگری نیز داشته اند که یکی از آن ها سریال اغما است . این سریال نیز در ماه مبارک رمضان و در سال 1387 از شبکه یک سیما پخش شده است . این سریال نیز در آن سال توانست مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.

بعد از موفق شدن این سریال نیز باعث شد تا ساخت سریال های دیگری نیز به آن ها پیشنهاد شود. سریال بعدی آن ها روز حسرت نام داشته است که موضوعی اجتماعی داشته است و البته نتوانسته ایت تا به اندازه اغما مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و پربیننده شود.این سریال نیز از شبکه آی فیلم در حال پخش است اگر تا به حال موفق نشده اید تا آن را ببینید این شبکه این فرصت را برای شما ایجاد کرده است .سریال بعدی این گروه نیز مدینه بوده است که مخاطبان زیادی را داشته است .

سری جدید پایتخت چه زمانی شروع می شود ؟

تهیه کننده سریال پایتخت در این باره بیان کرده است که در تیرماه محسن تنابنده به دنبال این است تا قصه ای را به صورت سینمایی برای این سریال ایجاد کند و اما سریال پایتخت 6 نیز قرار است برای نوروز 99 دنبال شود . البته بیان شده است که نسخه سینمایی این سریال مربوط به سینما است و وارد تلویزیون نخواهد شد . البته باید شرایط ساخت نیز برای این قصه فراهم شود .

عوامل این سریال به رئیس سازمان صدا و سیما در این باره مذاکره هایی را داشته است و آن ها نیز برای حضور یافتن پایتخخت در سینما موافق بوده اند . البته از آن ها خواسته شده است تا برای آن قصه و داستان خوبی ارائه شود .

جذب بازیگر برای سریال پایتخت 6

افراد سودجو مدتی است که از علاقه زیاد مردم به سریال پایتخت سواستفاده کرده اند و اخباری را منتشر کرده اند بر این مبنی که سریال پایتخت برای جذب بازیگر اطلاعی را به ثبت رسانده است و از این موضوع کلاهبرداری می کنند. این افراد این کار را با انتشار خبر در شبکه های مجازی آغاز کرده اند و به اخازی از مردمی می پردازند که به بازیگری و سریال پایتخت بسیار علاقه دارند.

تهیه کننده این سریال نیز در این باره هشدار داده است  بیان کرده است که هنوز مراحل ساخت این سریال طی نشده است  وتنها قصه آن در دست نوشتن است پس مسلما برای انتخاب بازیگر جدید نیز هنوز برنامه ای عنوان نشده است .

الهام غفوری تاکید کرده است که برای انتخاب کردن بازیگرها هیچ زمانی پولی را دریافت نکرده است و تنها در قسمت های قبلی این سریال برای انتخخاب بازیگران بخش کودک فراخوانی داده شده بوده است و از مردم درخواست شده است تا از کودکان خود فیلم هایی را به صورت یک دقیقه ای ضبط کنند و از آن ها بخواهند که در آن بازی کنند به این ترتیب این فیلم ها به کانال تلگرامی آن ها ارسال شده است و عوامل این سریال برای انتخاب بازیگر از آن استفاده می کرده اند. هم چنین بیان کرده است اگر قصه مربوط به سری ششم پایتخت نیز به حالت قطعی برسد و نیاز به بازیگران جدید باشد به همن شکل قبلی برای مردم فراخوانی ارسال خواهد شد و از مردم مبلغی را برای این کار دریافت نمی کنند.

او هم چنین به مردم این هشدار را داد که در صورت این که برای جذب بازیگران هر نوع آگهی را دریافت کرده اند در ابتدا باید اصل بودن پیام را از طریق سازمان طدا و سیما کنترل کنند تا بعدها کلاهبرداری های بسیار بزرگی در این زمینه صورت نگیرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *