#


جایگزین سریال بی قرار در شبکه دو سیما چه سریالی می باشد؟

سریال بی قرار
31 دسامبر 2018 بدون نظر 1997 بازدید

جایگزین سریال بی قرار در شبکه دو سیما چه سریالی می باشد؟

جایگزین سریال بی قرار در شبکه دو سیما چه سریالی می باشد؟

از شنبه آینده یک سریال جدیدی در شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود پخش سریال بی قرار که به کارگردانی فلورا سام است در پایان هفته اول دی ماه به اتمام خواهد رسید.

 فصل دوم سریال بچه مهندس در شبکه دو

 سریال بی قرار در شب های زمستانی به کارگردانی فلورا سام و با بازی کامران تفتی و سارا خوئینی ها  و محمدرضا شریفی نیا و لاله اسکندری مهمان مخاطبان شبکه ۲ است تا چند روز دیگر به اتمام خواهد رسید و شبکه دو سیما سریال جدیدی را به عنوان جایگزین سریال بی قرار از هشتم دی ماه روی آنتن خواهد برد.

سیما تیرانداز که بازیگر فصل دوم سریال بچه مهندس است در اینستاگرام خود با انتشار پستی از پخش این سریال به عنوان جایگزین سریال بی قراری خبرداد. 

اواخر خردادماه ۹۷ فصل اول سریال بچه مهندس به پایان رسید و بعد از آن ساخت دومین فصل سریال آغاز شد که در روزهای آینده به عنوان سریال شبکه دو سیما روی آنتن می رود.

 سریال بچه مهندس روایتگر جواد همان شخصیت اصلی فیلم است که دارای زندگی پر فراز و نشیب می باشد و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی جواد پیش می رود یونا تدین بازیگر دوران کودکی جواد بود که بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

 مانی رحمانی در فصل دوم سریال بچه مهندس نقش نوجوانی جواد را عهده دار می باشد و در کنار هنرمندانی از فصل اول و چند بازیگر جدید به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 بازیگران جدیدی که در فصل دوم به این مجموعه اضافه شدند عبارت بودند از سیما تیرانداز،  نسرین نکیسا،  صحرا اسداللهی، علی اوسیوند و بازیگرانی چون بهناز جعفری، برزو ارجمند، ساناز سعیدی، بهاره رهنما، هاله گرجی، سوگل طهماسبی، مریم خدارحمی، افشین نخعی مهرناز بیات، افشین سنگ چاپ، فرخنده فرمانی زاده، حمید شریف زاده، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث و عباس جمشیدی فر که در فصل دوم این سریال ایفای نقش کردند.

 فصل دوم سریال بچه مهندس هر شب ساعت ۲۱ و ۳۰ از هشتم دی ماه در شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *