#


توضیحاتی که پانته آ بهرام در مورد قسمت آخر سریال «دلدادگان» داد

5 نوامبر 2018 بدون نظر 1903 بازدید

توضیحاتی که پانته آ بهرام در مورد قسمت آخر سریال «دلدادگان» داد

پانته آ بهرام در مورد قسمت آخر سریال «دلدادگان» چه توضیحاتی داد؟

پانته آ بهرام بازیگر سریال «دلدادگان» عنوان کرد:به احترام بینندگان و خود سریال حاضر به ادامه همکاری با مجموعه «دلدادگان» برای قسمت آخر بودم ولی دوستان خودشان علاقه ای نشان ندادند و این در شرایطی است که از این مجموعه، طلبکار هستم.

پانته آ بهرام روز شنبه در خصوص حواشی به وجود آمده آمده برای قسمت آخر سریال «دلدادگان»، بیان داشت: قبل از این که حرفی در مورد این موضوع بگویم باید عنوان کنم خیلی خوشحالم از این که سریال تا این اندازه پُر مخاطب شد و مردم به آن علاقه زیادی داشتند که اتفاقات قسمت آخر را هم به این شدت دنبال کردند.

او با اشاره به این که باید به دست اندرکاران سازنده فیلم به علت جذب این همه بیننده تبریک گفت، افزود: بعد از پخش قسمت آخر، من در صفحه اینستاگرام خودم پیام یک خطی با این مفهوم که «بد قولی صدا و سیما، # مسائل مالی» منتشر نمودم و هیچ توضیحی در خصوص سانسور و این مسائل مطرح نکردم.

پانته­آ بهرام ادامه داد: با کمال تأسف پس از انتشار این پست، بحث سانسور سریال در شبکه های مجازی به نقل از من منتشر شد که در واقع اصل داستان برداشت اشتباه کاربران فضای مجازی بوده است، در ادامه هم بعضی افراد به این اشتباه در صفحات مجازی خود دامن زدند و بزرگ نمایی کردند و با استفاده از کلمه سانسور، موضوع حاشیه ای و جنجالی شد.

بهرام تاکید کرد: بد قولی یعنی بد قولی و مسائل مالی هم بد قولی را می رساند، به این ترتیب حرف من کاملاً شفاف بود ولی پس از این برداشت اشتباه و عکس العمل واقعاً اشتباهی هم از سوی تولید کنندگان سریال مطرح شد که من را موظف به توضیح نکاتی کرد.

این بازیگر با بیان این که در کل بازیگر بدون حاشیه ای است که در طول بیست و چند سالی که فعالیت داشته است با تمام ناملایمات و کم کاری ها ساخته است، گفت: حتی موقعی که از طرف صدا و سیما ممنوع التصویر شده بودم هیچ کسی متوجه نشد. برای این که اعتبار هنر را حفظ کنم و در واقع چون در حاشیه نیستم و به دور از هر جنجالی به حرفه ام می پردازم؛ جایی آن را منعکس نکردم؛ ولی این دفعه احساس می کنم پس از این همه سال باید بعضی مسائل را بازگو کنم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه گفت: قرارداد سریال «دلدادگان» با من خرداد ماه سال قبل منعقد شد و به من اعلام کردند که امکان دارد مقداری دیرتر از شهریور جلوی دوربین بروم، ولی در تعهد این قرارداد هستم و به محض این که احتیاج به حضور من در سریال بود، باید حضور پیدا می کردم که این پروسه تا دی ماه طول کشید.

این بازیگر اضافه کرد: بالاخره در این نوع از قراردادها تهیه کننده هم در قبال بازیگر تعهداتی دارد که چنانچه کار هم انجام نشد، قسمتی از دستمزد پرداخت شود. ولی این دوستان خیلی بد قولی کردند و مدت ها من کار نمی ‎کردم ولی دریافتی هم نداشتم، بر همین اساس متوجه شدم این پروژه از آن دسته از کارهایی است که برای گرفتن دستمزد که در اصل حق خودمان هم است، باید به فشار متوسل بشویم.

وی افزود: قرارداد من بهمن ماه گذشته باید تمام می شد، ولی تا اردیبهشت ماه سال جاری تمدید کردم و حتی در قرارداد جدید می توانستم با توجه به بالا رفتن قیمت ارز و تورم، مبلغ را بالاتر ببرم ولی باز این کار را نکردم، ولی این دفعه در قرارداد ذکر کردم که بازی در قسمت پایانی مجموعه منوط به تسویه حساب و پایان قراردادها برای اثبات این ادعا موجود است.

بازیگر فیلم سینمایی «کوچه بی نام» عنوان کرد: قرارداد من اردیبهشت ماه به پایان رسید و هنوز هم بخش عمده ای از دستمزدم را دریافت نکرده بودم، تهیه کننده عنوان می کرد تلویزیون پول نمی دهد و من هم پول ندارم. در ادامه صحبت با تهیه کننده، با توجه به این که از پیش هم عنوان کرده بودم خرداد امسال یک سفر کاری دارم (که این سفر از یک سال قبل برنامه ریزی شده بود و امکان به عقب انداختن را نداشت) و یک هفته نخواهم بود اجازه بدهید از سفر برگردم و بعد، قسمت آخر کار را فیلمبرداری می کنیم.

پانته آ بهرام گفت: تهیه کننده ابتدا با سفر من مخالفت نمود که من اعلام کردم سفر از یک سال قبل، برنامه ریزی شده و باید حتماً بروم و شما هم تا تیر ماه فیلمبردای دارید، سرانجام به قسمت پایانی خواهم رسید که در پاسخ به من گفتند امکان دارد نشود.

وی در ادامه گفت: در حالی که روز دوشنبه از مسافرت برگشتم، این دوستان روز شنبه فیلمبرداری را انجام داده بودند و اگر واقعا علاقه داشتند که من حضور داشته باشم دو روز تحمل می کردند که نکردند و من هم هیچ وقت متوجه نشدم چرا؟ ولی با همه ی بد قولی های مالی باز هم حاضر به همکاری بودم.

پانته­آ بهرام با اشاره به این که یک هجمه ‎ای از طرف همکاران آمده است، عنوان کرد: سیستم صدا و سیما به یک سیستم برده داری تبدیل شده است و تعداد زیادی از همکاران من در واقع درآمدشان از همین صدا و سیما است و دسته دیگر هم صدا و سیما برای شان تبدیل به جایگاه شده است که همیشه باید بتوانند به آن برگردند و این جایگاه را برای خود حفظ نمایند.

پانته آ بهرام با بیان این که هم اکنون آبان ماه است و او هنوز هم از این سریال طلبکار می باشد، خاطر نشان کرد: من به عنوان یک بازیگر حساس و کم کار، گاهی امکان دارد چند مدت بیکار باشم و ممکن است قرار باشد با دستمزد همین سریال زندگی کنم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *