#


حضور رامبد جوان در برنامه «سی و پنج»/ حضور دوباره جناب خان در «خندوانه»

24 سپتامبر 2017 بدون نظر 1925 بازدید

حضور رامبد جوان در برنامه «سی و پنج»/ حضور دوباره جناب خان در «خندوانه»

حضور رامبد جوان در برنامه «سی و پنج»/ حضور دوباره جناب خان در «خندوانه»

به گزارش از من بپرس، این هفته در برنامه «سی و پنج» با حضور رامبد جوان برگزار شد که درباره حضور مجدد جناب خان در «خندوانه» صحبت کرد و در مورد حرف های رشیدپور درباره خندوانه گفت: «مطابق آماری که تلویزیون اعلام کرده است، با ۷۱ درصد بیننده پرمخاطب ترین برنامه تلویزیونی هستیم.»

فریدون جیرانی در شب شنبه اول مهر ماه از رامبد جوان در برنامه «سی و پنج» که بصورت اینترنتی پخش می شود میزبانی کرد.

در آغاز این برنامه در گفت‎وگویی کوتاهی که محمد بحرانی درباره رامبد جوان کرد و درباره آپار و فیلم های که در سینما و تلویزیون تماشا کرده است صحبت کرد و بازی او را که در «خانه سبز» در سال های دور کرده بسیار دیدنی و به یاد ماندنی توصیف کرد.

رامبد جوان

بعد از آن رامبد جوان در ابتدای سخناننش، در جواب به پرسش جیرانی در مورد داستان نبود جناب‌خان در «خندوانه» و مسائلی که به وجود آمد گفت: «به هیچ وجه دوست نداشتم که جناب‌خان از «خندوانه» برود، ولی بعضی مسائل به وجود آمدند و این اتفاق بروز کرد. به نظرم داستان جناب خان دلیل لجبازی و تصمیم گیری غلط بود و در هر وقتی من غالبا آغوشم برای او گشوده است و آماده مذاکره برای حضور مجدد‌اش در برنامه خندوانه هستم.»

رامبد جوان و جناب خان

رامبد جوان در همین حین در مورد آثاری که از فیلم های سینمای ایران و جهان در سالهای کودکی دیده است، گفت: فیلم سینمایی«قلعه عقاب‌ها» را پس از انقلاب تماشا کرده ام و خیلی علاقمند بودم به آن. «گل‌های داودی» خیلی پر محتوا در یادم است که از فیلم‌های پسا انقلابی بود. جری لوییس و بروس لی را خیلی مشتاق به دیدنش بودم و فکر می کنم در ژانر کمدی بی ‌مانند بود.

این بازیگر سینما افزود: «از آن دست خانواده‌هایی بودیم که در زمان سریعی ویدئو خریدیم و فیلم سینمایی «طالع نحس» نخستین فیلمی بود که تماشا کردم و خیلی ترسیدم، از پسر بچه‌هایی هم بودم که زمانی ترس ورم می داشت در کنار پدر و مادرم می‌خوابیدم و به یاد می آورم بعد از تماشای این فیلم تا یک هفته بی وقفه در کنار آن‌ها می‌خوابیدم.»

جوان در ادامه گفت: «با تماشای فیلم سینمایی «هشت و نیم» با کارگردانی فلینی سینما به نظرم جدی شد. هر چند آن زمان چیزی از فیلم نفهمیدم و سپس پازولینی و فیلم «انجیل به روایت متی» دوباره دگرگونم کرد.»

این بازیگر که در سریال «خانه سبز» ایفای نقش کرده است در مورد نحوه حاضر شدنش در تلویزیون و ایفای نقش در سریال «همسران» گفت: «در دانشگاه تئاتر پذیرفته شدم و به عللی نتوانستم آن را به اتمام برسانم تا وقتی که با دوستانم تشکیل یک گروه تئاتری دادیم و نخستین زمانی که بازی را شروع کردم عید سال 73 در برنامه‌ای با کارگردانی حمید جبلی و ایرج طهماسب بود که اصلا هم پخش نشد.»

جوان در ادامه افزود: «ما نمایشی در فرهنگسرای بهمن بازی می کردیم که طراح صحنه اش خانم فرهاد جم بود و او زمانی که کار من را در آن تئاتر دید برای سریال«همسران» از من دعوت به عمل آورد و این سریال نخستین بازی جدی من بود و یکی از نقاط خوب زندگی‌ام بود، ملاقات و آشنایی با مسعود رسام و بیژن بیرنگ بود. پس از آن که چند سکانس در این سریال ایفای نقش کردم روزی بیژن بیرنگ به من زنگ زد و گفت: برای بخش آخر همسران یک بازی هست که تو می توانی در آن ایفای نقش کنی. زمانی که این جمله به گوشم رسید از خوشحالی در پوست خودم نمی‌گنجیدم، بیژن بیرنگ به من گفت کار خودته! خیلی خوشحال بودم.»

رامبد جوان در مورد سریال «خانه سبز» هم افزود: «برای این سریال به جز من خانم مهین‌ ترابی از نخستین کسانی بودیم که دعوت شدیم و اول قرار بود آقای مهدی هاشمی و خانم آدینه نقش پدر و مادر من را بازی کنند که به علت های مختلفی این رخداد به وقوع نیانجامید. تا وقتی که یک شب بیژن بیرنگ با من تماس گرفت و بیان کرد امشب قصد داریم با خسرو شکیبایی در مورد بازی نقش پدر تو در سریال گفتگو کنیم خبر پایانی شدنش را بهت خبر می‌دهم، از استرس داشتم هلاک می شدم تا زمانیکه ساعت دو بامداد تماس گرفت و گفت با خسرو قطعی کردم، خیلی خوشحال بودم ایفای نقش با خسرو برایم یک آرزو بود به این علت که گذشته از آن «هامون» که شاهکار بازیگری ‌اش بود را تماشا کرده ام.»

رامبد جوان

این مجری و تهیه کننده خندوانه در مورد نخستین ملاقاتش با شکیبایی و رفاقتی که با به وجود آمد گفت: «نخستین زمان در دورخوانی متن سریال با خسرو مواجه شدم و زمانی که به روش خودش روی صندلی نشسته بود و متن را می‌خواند حسابی مجذوبش شده بودم و وقتی که دیدم که تعداد خیلی زیادی سکانس باهم با او داشتم خیلی  به لرزه افتادم. او با من در زمان چند دقیقه بلای به سرم آورد که نه تنها من را با نوع بازی مواجه شدم همچنین به طوری رابطه‌ ای بین‌ مان به وجود آمد که به دو دوست بسیار نزدیک باهم مبدل شدیم و کلی خاطرات عالی با او دارم و امیدوارم روزی ظرفیت فرهنگی جامعه‌مان افزایش یابد که بتوانم دوباره بگویم. فکر می‌کنم هیچ زمانی در سینما به این شکل که علاقمند خسرو بودم، علاقمند هیچ کس نبودم. او با همه محیطش دوست می‌شد و رابطه برقرار می‌کرد.»

در قسمت دیگر این برنامه رامبد جوان در رابطه نظر رشیدپور در ارتباط سخن ‌هایش او در یک برنامه که «خندوانه» را پربیننده ترین برنامه تلویزیون خوانده بود، گفت: «من بدون آمار حرف نزده ام، واقعا مطابق آماری که به ما از طریق تلویزیون داده، با حدود ۷۱ درصد بیننده پرمخاطب ترین برنامه تلویزیون بوده‌ایم و پس از خندوانه «دورهمی» و «نود» عادل فردوسی پور حضور دارند. من هم نمی خواهم خودنمایی کنم و به نظرم پرسش از این رفیق نازنینم به نحوی تحریک ‌کننده پرسیده شده بود.»

رامبد جوان در آخر در مورد سوژه بعدی فیلمش گفت: «فیلم بعدی من یک فیلم کمدی در ارتباط با جوانانی است که در فضای مجازی کوشش می کنند خود را معروف کنند.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *