#


پوران درخشنده در انتظار جواب قطعی شهاب حسینی

2 سپتامبر 2018 بدون نظر 2133 بازدید

پوران درخشنده در انتظار جواب قطعی شهاب حسینی

آیا شهاب حسینی در فیلم «هیس پسرها گریه نمی کنند» بازی می کند؟

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینمای ایران در مورد آخرین وضعیت انتخاب بازیگران فیلم سینمایی “هیس پسرها گریه نمی کنند” بیان کرد: تاکنون هیچ یک از بازیگران فیلم سینمایی “هیس پسرها گریه نمی کنند” جواب قطعی نداده اند. هم اکنون منتظر پاسخ شهاب حسینی برای حضور در این فیلم هستم ولی شهاب حسینی به خاطر این که در سفر هستند نتوانسته اند هنوز جواب قطعی به ما بدهند.

پوران درخشنده در همین خصوص ادامه داد: این طور تصور کنید که هنوز این پیشنهاد برای بازی شهاب حسینی در این فیلم سینمایی به دست شهاب حسینی نرسیده است. تا جایی که من اطلاع دارم شهاب حسینی هم اکنون مشغول بازیگری در یک فیلم “شب” است. در حال حاضر با او در تماس هستم تا زمانی که از سفر برگشت برای پیشنهادات نهایی با صحبت کنم.

کارگردان ارزنده کشور در مورد انتخاب دیگر بازیگران فیلم تازه خود اضافه کرد: انتخاب نخست من شهاب حسینی است و دلم می خواهد در صورت انتخاب شدن او به بازیگران دیگر فکر کنم. هر چند بازیگرانی را در ذهن دارم ولی تمام این ها به پاسخ شهاب حسینی مرتبط است. اگر خدا بخواهد و همه چیز درست پیش برود، مهر ماه این فیلم استارت اول را خواهد زد.

وی در مورد فعالیت تلویزیونی خود گفت: در این فکر هستم که مجموعه ‌ای را با نام “مستوره” برای تلویزیون تولید کنم. تا به امروز قرارداد تحقیق و پژوهش و همین طور نویسندگی فیلمنامه را امضا نکرده ام ولی اگر قرارداد را امضا کنم پس از اتمام فیلم برداری “هیس پسرها گریه نمی کنند” تولید آن پروژه را آغاز خواهم کرد ولی با توجه به پروسه دراز مدت تحقیق و پژوهش مستوره سال بعد استارت می خورد.

کارگردان فیلم “هیس دخترها فریاد نمی زنند” در مورد ساخت سریال “ّبامداد خمار” عنوان کرد: بامداد خمار یک سریالی است که حرف‌ های بسیاری را برای زدن دارد. این مجموعه هنوز هم در انتظار پیدا کردن حامی مالی و تهیه کننده است. به امید خدا اگر شرایط درست شود این مجموعه را برای شبکه نمایش خانگی آماده خواهم کرد.

پوران درخشنده با اشاره بر وضعیت مالی خوب شبکه نمایش خانگی بیان کرد: همه عنوان می کنند که شبکه نمایش خانگی از نظر مالی در شرایط خوبی به سر می برد ولی موضوع اینجاست که من در پی مسائل مالی نیستم و می خواهم فیلمی را تولید کنم که به درد هم وطنانم بخورد. چشم من به دنبال پول نبوده و نخواهد بود و می خواهم کاری را انجام بدهم که مردم لذت ببرند و در عین حال پیامی بگیرند.

این کارگردان خوب سینما شرایط حال حاضر فضای مجازی را بد توصیف کرد و گفت: از نظر من شرایط کنونی فضای مجازی بد و ناراحت کننده است. فضای مجازی شدیداً به فرهنگ سازی و تربیت درست نیازمند است و نقد نادرست فضای مجازی جواب عکس داده است.

درحشنده در همین خصوص عنوان کرد: گویی همه چیز در فضای مجازی از دست رفته و هیچ راهکاری برای جلوگیری این شرایط وجود ندارد. ما به این نیاز داریم که آسیب های اجتماعی مانند مشکلات فضای مجازی را برطرف کنیم و این برطرف کردن با صحبت کردن و برنامه درست امکان پذیر است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *