#


به هم خوردن عقد پرستو صالحی

پرستو صالحی
1 فوریه 2019 بدون نظر 2117 بازدید

به هم خوردن عقد پرستو صالحی

به هم خوردن عقد پرستو صالحی

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پرستو صالحی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش از منتفی شدن مراسم عقد و ازدواج ش  خبر داد.

 چرا عقد پرستو صالحی منتفی شد؟

صالحی در میان مردم با بازی در سریال( زیر آسمان شهر) به شهرت رسید. او یکی از بازیگران فعال در دنیای مجازی است که هر روز نسبت به موضوعات مختلف با انتشار  پستهای واکنش نشان می دهد.

چند شب گذشته این بانوی هنرمند کشورمان در اینستاگرام شخصی خود با انتشار ویدئویی از یک اتفاق مهم در زندگی اش خبر داد.

 علت به هم خوردن عقد پرستو صالحی از زبان خودش

در اولین شب سال نو ۲۰۱۹ پرستو صالحی خبر ازدواجش را با همراهانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و این خبر به دلیل اینکه دارای حواشی های زیادی برای خانم بازیگر در ماجرای خواستگاری بود خیلی زود در همه جا منتشر شد و در چند روز بعد پرستو صالحی با انتشار ویدیو های پی در پی اش تدارک مراسم عقد و نامزدی و خرید همراهانش را در این اتفاق مهم شریک می کرد.

اما به یکباره در شب گذشته در حالی که هوادارانش منتظر خبر خوب ازدواج او بودند پرستو صالحی با انتشار ویدئویی از منتفی شدن ازدواج خبرداد.

صالحی با انتشار این ویدئو گفت

امروز ۴ بهمن ساعت ۵ بعد از ظهر قرار بود مراسم عقد من باشد.. اما به هم خورد توافق نداشتیم …به همین سادگی !برای اینکه بعدا دچار حاشیه نشوم گفتم خودم اینجا اعلام کنم و به شما هم بگم هر جای مسیر زندگی توی دوران عقد و نامزدی احساس کردید که به همدیگر آرامش نمی‌دهید و باعث آزار همدیگر هستید برگردید و به حرف و حدیث مردم کاری نداشته باشید… این آدما اگر با دوتا بچه هم برگردی باز هم بر شما سرکوفت می‌زنند و کمکتان نمی‌کنند…

بعد از خبر ازدواج پرستو صالحی که همزمان با آغاز سال نو میلادی منتشر شده بود همه می خواستند بدانند که همسر خانم بازیگر آیا از اهالی سینما است یا خیر؟

با شایعات زیادی که در ارتباط با نامزد خانم بازیگر در این دوران شکل گرفت پرستو صالحی با واکنشی تند اعلام کرد که هر وقت صلاح بداند آقای داماد را معرفی می‌کند اما این ازدواج با اعلام خود خانم بازیگر منتفی شد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *