#


نیامدن محمدرضا گلزار به تلویزیون!

نیامدن محمدرضا گلزار به تلویزیون!
22 دسامبر 2016 بدون نظر 2895 بازدید

نیامدن محمدرضا گلزار به تلویزیون!

آقای محمدرضا گلزار طی شرکت در برنامه ای اعلام کرد به تلویزیون نمی آید

پس از حضور آقای محمدرضا گلزار در برنامه ی شب یلدا در شبکه ی پنج سیما حاشیه هایی در فضای مجازی به وجود آمد که تهیه کننده برنامه ناز دونه آقای محمدحسین رضوی از حذف این بخش از برنامه خبر داد.
آقای محمد حسین رضوی تهیه کننده برنامه نازدونه بیانه ای را بر اساس حاشیه های به وجود آمده در فضای مجازی درباره حضور آقای محمدرضا گلزار در برنامه شب یلدا در شبکه پنج سینما منتشر کرد.

با توجه به این که آنها یک ماه پیش ساخت برنامه شب یلدا را آغاز کرده بودند. گفت : در روز گذشته خبر خاص و عجیبی درباره ی دوست خوبم آقای محمدرضا گلزار منتشر شد. گروه سازنده برنامه از مدتی پیش با محمدرضا در گفت و گو بودند، تا شرایط حضورش در برنامه تلویزیونی میسر و فراهم شود. و این اتفاق را کاملا مثبت و مبارک می دانستند.

اما در روز گذشته بعضی از افراد اهدافی کاملا دروغ و تعجب برانگیز را برای حضورش در این برنامه تلویزیونی مطرح کردند و با این کار ناپسند مانع از اتفاقات مثبت در شب یلدای تلویزیون شدند.

عده ای از افراد نیز با منتشر کردن یک پست در اینستاگرام که آن عکس برای حدود 2 سال پیش بود در تلاش بودند از هر جنجالی دروغی و شبه واقعی استفاده لازم را برای هدف های خود ببرند. هدف من ساختن برنامه خوب است و به همین خاطر هم در اتاق فکر برنامه هایم و هم در عوامل از ترکیب جوانان و افراد با سابقه استفاده کردم و هرگونه مشورت و کمکی را با آغوش باز و روی گشاده می پذیرم.

اما هدف این چند نفر چیست خدا می داند! در هر حال با توجه به ساخته شدن این حاشیه ها تنها می توان با تکذیب شدید و قوی تمام این دورغ ها ی مطرح شده یا افتراهایی که مطرح خواهد شد از پیش بردن این جنجال ها جلوگیری کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *