#


خداحافظی رامبدجوان و خندوانه از تلویزیون

رامبد جوان
5 فوریه 2019 بدون نظر 2197 بازدید

خداحافظی رامبدجوان و خندوانه از تلویزیون

مجری و کارگردان برنامه خندوانه رامبد جوان که برنامه خود را از شبکه نسیم پخش می کند با انتشار پستی در اینستاگرام از پایان پخش این برنامه در تلویزیون خبر داد.

خندوانه به خط پایان نزدیک شد.

یکی از برنامه‌های پربیننده در تلویزیون برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان است که هم اکنون در ششمین فصل پخش آن قرار دارد. این برنامه که دارای مخاطب های فراوانی است با آیتم های مختلف و حضور جناب خان چند سالی است که در شبکه ی نسیم پخش می شود و آخر هفته های شبکه نسیم را با فضای متفاوت و پر از خنده و شادی پر کرده است.

رامبد جوان با وجود پخش ۶ فصل از این برنامه خبر از نزدیک شدن خندوانه به خط پایان داد.

 خندوانه تا عید نوروز روی آنتن می‌رود

خندوانه

مجری برنامه  رامبد جوان با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از پایان پخش این برنامه پرمخاطب و شاد داد.

 پایان فصل ششم خندوانه به زودی

مجری برنامه خندوانه رامبد با انتشار این پست خبر داد:

سلام به همتون …حدود ۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم .ما سعی کردیم که شادتان کنیم و در کنار این مهم تا تونستیم کارهای مهم و باحال با شما انجام دادیم… ایشالا بعد از عید دیگه در خدمتتون نخواهیم بود… سلامت و پایدار باشید.

رامبد جوان مجری برنامه خندوانه

آبان ۹۷ فصل ششم خندوانه روی آنتن شبکه نسیم رفت و هر هفته  ۳ روز پایانی را با آیتم های متعدد و فضای شاد برای مخاطبان ، این شبکه به خود اختصاص داده است .این برنامه با اجرای رامبد جوان برنامه با بخش‌های مختلف است که با حضور عروسک محبوب این برنامه و میهمانانی از اقشار مختلف برگزار می شود.

کارگردانی اجرای برنامه تلویزیونی خندوانه رامبد جوان و تهیه‌کنندگی سید علی احمدی از چهارشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *