#


حاشیه های عکس محمدرضا گلزار و حسن روحانی

عکس انتشار یافته از محمدرضا گلزار و حسن روحانی
12 ژوئن 2017 بدون نظر 3521 بازدید

حاشیه های عکس محمدرضا گلزار و حسن روحانی

حاشیه های عکس محمدرضا گلزار و حسن روحانی

به گزارش از من بپرس، انتشار عکس محمدرضا گلزار در کنار حسن روحانی، رئیس جمهور کشور، با انتقاد کاربران فضای مجازی رو به رو شده است.

این تصویر که به مراسم افطاری رئیس جمهور با هنرمندان در پنجشنبه گذشته 18 خرداد ماه، در سالن اجلاس سران مربوط می شد، محمدرضا گلزار را دست در جیب در مقابل رئیس جمهور نشان می دهد.

در اخبار آمده که در این مجلس گلزار با اشاره به حوادث تروریستی تهران، به روحانی می گوید: راستش تقریباً همه ما فکر می کردیم بعد از حوادث خونین صبح، مراسم کنسل می شود و شما به دلیل رعایت مسائل امنیتی در یک مکان عمومی حاضر نمی شوید. وقتی دیدیم شما این شجاعت را داشتید، ما هم آمدیم. واقعاً شما امشب بار دیگر نشان دادید هیچ وقت یک ایرانی را نمی توان تهدید کرد.

گفتنی است جمله آخر گلزار ارجاعی است به حرف محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران که در جریان مذاکرات هسته ای به طرف اروپایی گفته بود.
رسانه ها نوشته اند رئیس جمهور نیز در جواب گلزار بعد از تعارفات معمول و تشکر از او گفته که مردم ایران، مردم شجاعی هستند و هنرمندان مان هم همین طور.

اما آنچه باعث شده کاربران فضای مجازی دست به انتقاد از محمدرضا گلزار بزنند، طرز ایستادن او در برابر حسن روحانی، رئیس جمهور است.

کاربری نوشته: آقای گلزار شما فکر کردی کی هستی؟ دیگری با یادآوری مقام و جایگاه  دکتر روحانی نوشته: آقای گلزار طوری با آقای روحانی صحبت می کنند که انگار با دوست چندین ساله خود برخورد کرده، مرد حسابی ایشان منتخب یک کشورند و لازم بود مؤدبانه تر برخورد می کردید!!

کاربر دیگری در تأیید حرف کاربر قبلی گفته: یک نفر به این آقای خوش تیپ بگوید نباید دست در جیب جلوی رئیس جمهور یک کشور ایستاد.

البته در این بین کاربرانی هستند که معتقدند نباید در این مورد زیاد سخت گرفت. اما خود گلزار ترجیح داده در این باره اظهار نظری نکند که به نظر تصمیم درستی است.

زیرا این یکی از آن مواردی است که هرگونه تلاش برای اصلاح آن ممکن است به بدتر شدن وضعیت بینجامد. آن هم در عصر انفجار رسانه های جمعی-شخصی که هر کسی به راحتی می تواند اعتراضش را به طور مستقیم به اطلاع فردی که از او انتقاد دارد، برساند.

اما نکته مثبت این ماجرا این است که افراد را درباره رفتار شخصی مخصوصاً در اجتماع حساس می کند. شاید این گونه به نظر برسد که به این ترتیب آزادی رفتار محدود می شود، اما عرف رفتار در اجتماع مسئله مهم تری است که می تواند به این طریق اصلاح شود.

گفتنی است این مسئله درباره چهره های معروف و به اصطلاح ستاره ها جدی تر است. به یاد بیاوریم که پوشش بازیگران در جشنواره فجر نیز با اعتراض و انتقاد گسترده کاربران فضای مجازی مواجه شد و به آنها گوشزد کرد که حضور در مراسمی رسمی، جای برخی از پوشش ها نیست. برای این کار برخی پوشش این بازیگران را در جشنواره فجر با پوشش بازیگران هالیوود در مراسم اسکار مقایسه کرده بودند و به نوعی بر عدم بلوغ ستاره های ایرانی انگشت می گذاشتند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *