#


برنامه های امسال رادیو برای ماه مبارک رمضان

7 می 2019 بدون نظر 1431 بازدید

برنامه های امسال رادیو برای ماه مبارک رمضان

معاون صدا حمیدرضا خیرآبادی در مورد راه افتادن رادیو ترتیل و فعالیت های قرانی در ماه مبارک رمضان بیان کرده اند که به دلیل استقبال زیادی که مردم در سال گذشته در ماه مبارک رمضان از رادیو ترتیل داشته اند امسال نیز مانند سال گذشته برنامه هایی در این خصوص توسط بیست و دو قاری راه اندازی شده اند که مردم می توانند آن ها را از رادیو ترتیل از راه گیرنده های دیجیتال  و تلفن های همراه خود دریافت کنند.

همان طور که همگان می دانند ماه رمضان ماه قران است و باید مردم دوست دارند تا در شبکه های مختلف قران در اختیار آن ها باشد تا بتوانند حال معنوی خودشات را با بهره گیری از قران بهتر کنند. رادیو ترتیل این فرصت را به همگان می دهد تا با بتوانند هر ساعتی از شبانه روز به قران گوش فرا دهند.

رادیو ترتیل

راه اندازی رادیو ترتیل

راه اندازی رادیو ترتیل امسال برای بار دوم اتفاق افتاده است و برای صفحه های قران نیز تصویرسازی های زیادی صورت گرفته است و مردم می توانند با استفاده از صفحه های قران را ببینند و هم قاری مورد نظر برای آن ها صفحات را تلاوت کنند.

در رادیو قران هم چنان که از نام آن پیداست الوتی با برنامه های قرانی است . قرائت هایی که در رادیو پخش می شود توسط قاریان حرفه ای ایرانی و یا خارجی پخش خواهند شد . تلاوت های قرانی این رادیو به صورت 24 ساعته است . در رادیو تلاوت هم شاهد تلاوت های قرانی هستیم که همانند گذشته برگزار می شوند. رادیو قران و رادیو تلاوت کارهای خود را مانند سال های گذشته انجام می دهند و اما رادیو ترتیل نیز در کنار این دو شبکه به فعالیت خود را آغاز می کند.

رادیو ترتیل فعالیت خود را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می دهند و هم چنین مردم می توانند از راه گیرنده های دیجیتالی و تلفن همراه آن را دریافت کنند. در زمان پایان یافتن ماه مبارک رمضان نیز این فضا وجود دارد و اما محدودیت هایی برای موج FM وجود دارد که باعث می شود فضایی که در اختیار مخاطب قرار می گیرد نیز کم تر شود پس محدودیت سی روزه وجود دارد.

معاون صدا در مورد برنامه های رادیو بیان کرده است که همه شبکه ها برای این ماه برنامه های زیادی را دارند و به خصوص برنامه های سحر و افطار کارهای بسیار خاصی است . حتی رابطه ای رفت و برگشتی بین رادیو و سیما نیز وجود خواهد داشت. بیش تر برنامه های تهیه شده در این شبکه با هدف بیان کردن آموزش های دینی و حق الناس بوده است . حتی برنامه های سخنرانی نیز تهیه شده است که در آن چهره های روحانی زیادی به بیان آموزه های دینی می پردازند. بیش تر محور این سخنرانی ها مربوط به احکام دینی است .

در رادیو معارف نیز برنامه هایی در زمینه معرفت برای مردم تهیه شده است و هم چنین در رادیو سلامت نیز برنامه هایی پخش می شود که روش زندگی قرانی را برای مردم بیان می کند. هدف از همه این برنامه های رادیویی این است که می خواهند برای مردم آرامشی معنوی را هدیه کنند. پس حدود 870 برنامه رادیویی تعیین شده است که به بهره گیری از همه آن ها به پیشواز ماه مبارک رمضان می پردازیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *