#


مهرداد صدیقیان رکورددار پرکارترین های جشنواره فجر ۳۷

مهرداد صدیقیان
16 ژانویه 2019 بدون نظر 2411 بازدید

مهرداد صدیقیان رکورددار پرکارترین های جشنواره فجر ۳۷

مهرداد صدیقیان رکورددار پرکارترین های جشنواره فجر ۳۷

مهرداد صدیقیان عنوان رکوردار پرکارترین های جشنواره فجر را از آن خود کرد. او در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با ۴ فیلم حاضر شده می باشد.

صدیقیان برای اولین بار در سال ۸۴ با فیلم عصر جمعه وارد عرصه سینما شد و بعد از آن در ماه رمضان سال ۹۰ در سریال سقوط یک فرشته که از شبکه یک سیما پخش شد به شهرت بیشتری در میان مردم دست یافت.

 این بازیگر جوان سینما و تلویزیون توانست با بازی در فیلم ماجرای نیمروز در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر شود .او اکنون با چهار فیلم در جشنواره ی فجر 97 شرکت کرده است.

 مهرداد صدیقیان عنوان رکورددار پرکارترین های جشنواره فجر را از آن خود کرد او در مقام اول با چهار فیلم در این جایگاه ایستاده است.

 سونامی ، ایده اصلی ، طلا و سمفونی نهم فیلم هایی هستند که مهرداد صدیقیان در سی و هفتمین جشنواره فیلم در آنها حضور دارد و بسیار امیدوار است که بتواند شانس های دریافت سیمرغ بلورین جشنواره را با یکی از این فیلم ها از آن خود بکند.

 مهرداد صدیقیان در فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرده است و همبازی های او در این فیلم پژمان جمشیدی هانیه توسلی مریلا زارعی و بهرام رادان هستند.

 مهرداد صدیقیان در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر سی و هفت با فیلم سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی حضور دارد و در این فیلم با رعنا آزادی ور ، امیر مهدی ژوله ، بهرام رادان  ،علیرضا شجاع نوری ، علیرضا ورزنده و محمد غفاری همبازی است.

 پرویز شهبازی کارگردان فیلم طلا است که این فیلم را روانیه بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر ۳۷ کرد و مهرداد صدیقیان در این فیلم نیز نقش آفرینی می کند و با بازیگرانی همچون نگار جواهریان ،هومن سیدی ، طناز طباطبایی ، احترام برومند و هدی زین العابدین نقش  آفرینی می کند.

 یکی دیگر از فیلم های مهرداد صدیقیان سمفونی نهم است که محمدرضا هنرمند آن را کارگردانی کرده و علاوه بر مهرداد صدیقیان  ساره بیات ، محمدرضا فروتن،  حمید فرخ نژاد، پژمان بازغی ، هدی زین العابدین  و علیرضا کمالی در آن حضور دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *