#


مهران مدیری به عنوان مجری برنامه “هفت” انتخاب شد

19 ژانویه 2018 يك نظر 1331 بازدید

مهران مدیری به عنوان مجری برنامه “هفت” انتخاب شد

مهران مدیری به عنوان مجری برنامه “هفت” انتخاب شد

طی روزهای اخیر درباره مجری برنامه “هفت” خبرهای ضد و نقیضی در رسانه ها منتشر شد. در ابتدا مهدی کرم پور، محمدرضا شهیدی فر و رسول صدرعاملی را به عنوان مجری های احتمالی این برنامه انتخاب شدند، ولی بعد از گذشت چند روز تعدادی از رسانه ها اعلام کردند که مهران مدیری و رضا رشیدپور قرار است که به عنوان مجری برنامه هفت انتخاب شوند. بالاخره پس در نهایت اعلام کردند که قرار است در طول جشنواره سی و ششم فیلم فجر مهران مدیری اجرای برنامه “هفت” را برعهده بگیرد.

مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، آقای ناصر کریمان این خبر را منتشر کرده است و بیان کرد: شبکه سه با هماهنگی و تایید معاونت سیما کسی را که برای اجرای برنامه هفت انتخاب کرده اند مهران مدیری می باشد و خوشبختانه آقای مدیری این مسئولیت را قبول کرده است. ولی خبری که قبل از این منتشر شده بود مبنی بر انتخاب رضا رشیدپور برای اجرای برنامه “هفت” تا به این زمان چنین صحبتی پیش نیامده است چون وی مسئولیت یک برنامه سنگین و پر مخاطب به نام “حالا خورشید” را که از شبکه سه سیما پخش می شود بر عهده دارد.

دستمزد حاشیه است، اولین رکن ما در برنامه سازی برای جلب مخاطب، آرمان ها و اهداف نظام می باشد

کریمان در مورد دستمزد مهران مدیری نیز بیان کرد: همچنان برنامه “هفت” برآورد نشده است، به همین دلیل دستمزد مجری این برنامه هنوز تعیین نشده است و خاطر همین بسیاری از مسائل حاشیه ای می باشد. این مسئله دارای یک مرکز کارشناسی می باشد و تمام نظارت مدیریتی در درون سازمان، قسمت خصوصی و حوزه تهیه کنندگان سینما را برای سرمایه گذاری تصمیم گیری می کنند. رکن اول ما در برنامه سازی جلب مخاطب، آرمان ها و هدف های نظام می باشد و در این مجموعه یک جمع بندی می کنیم. به همین هر هزینه ای که داده می شود با صلاح سازمانی مطابقت خواهد داشت.

این مدیر گروه تلویزیونیدر مورد ویژه برنامه “حالا خورشید” در ایام دهه فجر نیز بیان کرد: برنامه تلویزیونی “حالا خورشید” یک برنامه ای است که به طور منظم از شبکه پخش می شود و سعی بر این است که با در نظر گرفتن فضای با نظم برنامه به پیروزی ها و پیشرفت های گوناگونی که ممکن است جمهوری اسلامی در سال 96توسط دولت تاسیس شود بپردازد و تمرکز رسانه ای بر روی رشد و شکوفایی در کشور داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *