#


معرفی بازیگران هیولا به کارگردانی مهران مدیری

6 دسامبر 2018 بدون نظر 3733 بازدید

معرفی بازیگران هیولا به کارگردانی مهران مدیری

معرفی بازیگران هیولا به کارگردانی مهران مدیری

مهران مدیری یکی از کارگردانان به نام ایرانی است که سابقه ساخت فیلم های نود قسمتی جذابی را در کارنامه هنری خود دارد. این کارگردان شهیر در عرصه پخش خانگی نیز توانسته کارهای پرمخاطبی را تولید کند که قهوه تلخ یکی از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود. این کارگردان مشهور در عرصه مجری گری نیز وارد شده و برنامه دورهمی را تولید کرده است که توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

طی روز گذشته مهران مدیری عکس نوشته ای را در صفحه اینستاگرامی خود منتشر نمود که خبر از تولید سریالی به نام هیولا را عنوان کرده است. در این سریال پیمان قاسم خانی نیز مشارکت داشته و این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. مدیری در ساخت فیلم هیولا از پیمان قاسم خانی به عنوان سرپرست نویسندگان بهره برده است. مدیری در خصوص معرفی این فیلم چنین نوشته است: سلام، یک هیولا در راه است. سریالی پانزده قسمتی با نام هیولا برای شبکه نمایش خانگی. 10روز است که پیش تولید را آغاز کرده ایم.

مدیری در ادامه عکس نوشته خود از حضور پیمان قاسم خانی به عنوان سرپرست نویسندگان خبر داده و عنوان کرده که گروهی بینظیر از بازیگران و عوامل پشت دوربین در تولید و ساخت این فیلم حضور دارند که موجب می شود اثری شگفت انگیز تولید گردد. فیلمبرداری این کار از روز شنبه17 آذرماه اغاز خواهد شد و امیر برادران نویسندگی آن را برعهده دارد. اول مارکت به عنوان سرمایه گذار هیولا معرفی شده و تهیه کنندگی آن برعهده سید مصطفی احمدی است.

فرهاد اصلانی یکی از بازیگران اصلی این فیلم بوده و بازیگران دیگری همچون شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری، محسن قاضی مرادی و بازیگران درجه یک دیگر در این فیلم به نقش آفرینی خواهند پرداخت. مهران مدیری به عنوان کارگردان این فیلم به عنوان یکی از بازیگران اصلی فیلم نیز معرفی شده است. مدیری فیلم هیولا را به عنوان یک کمدی اجتماعی فوق العاده معرفی کرده و گفته این سریال می تواند در نوع خود شاهکار باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *