#


شبکه ماهواره ای تپش وعده پخش مصاحبه مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی را داده است

9 ژوئن 2018 بدون نظر 1305 بازدید

شبکه ماهواره ای تپش وعده پخش مصاحبه مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی را داده است

وعده پخش مصاحبه ناصر ملک مطیعی و مهران مدیری از شبکه ماهواره ای تپش

همانطور که می دانید ناصر ملک مطیعی یکی از بازیگران پیش از انقلاب بوده که چندی پیش نیز دار فانی را وداع گفت. آقای ناصر ملک مطیعی طی سال گذشته در برنامه های دورهمی و من و شما حضور پیدا کرده بود اما مدیران سازمان صدا و سیما اجازه ندادند تا مصاحبه های ایشان از شبکه های تلویزیونی پخش گردد. حال علیرضا امیر قاسمی به عنوان مدیر شبکه ی ماهواره ای تپش عنوان کرده که قصد دارد مصاحبه ی پخش نشده ی مهران مدیری با آقای ناصر ملک مطیعی را که در برنامه دورهمی بوده از شبکه ماهواره ای خود پخش نماید.

حال باید به این شوال پاسخ دهیم که اگر این بخش از برنامه دورهمی که به عنوان برنامه ای بایگانی شده در صدا و سیما وجود دارد چگونه در شبکه ی ماهواره ای تپش نشان داده خواهد شد؟ و این شبکه ی ماهواره ای چگونه توانسته این برنامه را به دست بیاورد.

البته پیش از این نیز آقای امیر قاسمی در سال85 عنوان کرده بود که بازی های جام جهانی 2006 را به صورت مستقیم از شبکه تپش پخش خواهد کرد اما بازی های جام جهانی آغاز شد و هیچ کدام از بازی های این مسابقات توسط این شبکه ی ماهواره ای پخش نشده و به روی آنتن نرفت. حال باید دید که ایا مصاحبه ی پخش نشده ی مهران مدیری با ناصر ملک مطیعی از این شبکه ماهواره ای پخش خواهد شد و یا اینکه این حرف امیر قاسمی نیز در حد وعده ای بیش نبوده است. امیر قاسمی وعده پخش این برنامه را بررای روز جمعه 18 خرداد ماه عنوان کرده است اما باید منتظر ماند و دید آیا این برنامه پخش خواهد شد یا خیر؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *