#


نکاتی در باره ی فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی

فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی
9 سپتامبر 2017 بدون نظر 2741 بازدید

نکاتی در باره ی فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی

در ادامه خبر هایی از  فصل سوم سریال True Detective را بررسی می کنیم.

مدتی پیش با خبر شدیم که فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی  توسط شبکه ی اچ بی او در حال ساخته شدن است. فصل اول این سریال با هنر مندی ستارگانی چون متیو مک کانهی و وودی هارلسون توانست موفقیت چشم گیری را بین مخاطبان بدست بیاورد. به صورتی که همگان آن را چیزی بیش از یک درام جنایی می دانستند. اما بعد از پخش فصل دوم این سریال به اندازه ای بود که سازندگان این فیلم به فکر کنسل کردن ادامه ی آن افتادند. اکثرا دلیل این اتفاق را ضعف محتوای داستانی و عملکرد تیم بازیگری جدید دانستند. زیرا در فصل دوم متیو و وودی ایفای نقشی نداشتند. شاید یکی از دلایل سیل نقد ها به سمت فصل دوم این سریال بازی تعصبی و زیبای تیم بازیگری قبلی بود و سطح توقع بینندگان را تا حد زیادی بالا برده بود.

فصل سوم سریال کاراگاه حقیقی

اما خالق این اثر ، نیک پیولاتو بدون توجه به نقد های منفی و شکننده اعلام کرد که فیلنامه ی فصل سوم را با جدیت تمام می نویسد. این در حالی ست که چیزی نزدیک به دو سال از تمام فصل دوم میگذرد.این سریال که در هر فصل داستان متفاوتی را روایت می کند ژانری درام و پلیسی دارد که خواه ناخواه باید منتظر رد پای ژانر جنایی در آن باشیم. تعقیب و گریز بین پلیس و جنایتکاران موضوع تازه ای در سینما و تلویزیون نیست اما  آن چه با عث جذابیت این فیلم شده است مولفه ای به نام داستان است. برخلاف بقیه ی فیلم های این سبک ، در این فیلم به عمض مشکلات زندگی پلیس ها نیز اشاره می کند که گاهی  مشکلات روانی و بسیار دشواری را پشت سر می گذارند. این مشکلات به قدری زیبا در لابلای سریال گنجانده شده اند که ممکن است شما فراموش کنید که قاتلی زنجیره ای دست به جنایت های هولناکی می زند. این سریال را می توان یک عنصری قوی در عرصه ی شخصیت پردازی در دوران مدرن سینما به حساب اورد. می توان اشاره کرد که شخصیتی ماندگار چون راستین کوهل در فصل اول خلق شود و بازیگر خالق این شخصیت یعنی متیو مک کانهی را به یکباره از بازیگری ساده به یک بازیگر شاخص مبدل نماید.

 

آن گونه ک شبکه ی اچ بی او افزود ، خلاصه ی داستان فصل بعدی سریال یعنی فصل سوم آن داستان جنایتی هولناک را در قلب رشته کوه های اُزارکس  واقع در ایالت آرکانزاس روایت می کند. راز هولناک این جنایات چندین دهه مخفی و کشف نشده باقی می ماند و در سه دوره ی زمانی مختلف به آن پرداخته می شود.

همچنین  طبق اخبار منتشر شده ماهرشلا علی قرار است یکی از بازیگران ثابت فصل سوم باشد ولی هنوز تائید نشده که او کارآگاه حقیقی فصل سوم است یا خیر. همان طور که می دانید در طی دو فصل گذشته یک بازیگر به عنوان کارآگاه اصلی و یک بازیگر به عنوان دستیار وی حضور داشته اند. این وظیفه در فصل اول بر عهده ی وودی هارلسون و در فصل دوم بر عهده ی ریچل مک آدامز بوده است. چیزی که مشخص شده این است که ماهرشلا علی اولین بازیگر اصلی این سریال است که با سران اچ بی او قرار داد کاری امضا نموده است. این بازیگر سال گذشته توانست جایزه ی بهترین بازیگر مکمل مرد را برای ایفای نقش در فیلم تحسین شده ای چون نورمهتاب به دست آورد. آن چه پیرامون شخصیت این بازیگر در سریال تائید شده این است که او ایفای نقش وین هیس، پلیسی اهل شمال غربی آرکانزاس را بر عهده خواهد داشت. وظیفه ی اصلی او پیگیری و تحقیق پیرامون جنایتی است که در منطقه ی ازارکس رخ داده است. اطلاعات دیگری پیرامون تیم بازیگری سریال در دسترس نیست.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *