#


کمک لئوناردو دی کاپریو به طوفان زدگان

کمک لئوناردو دی کاپریو
4 سپتامبر 2017 بدون نظر 1177 بازدید

کمک لئوناردو دی کاپریو به طوفان زدگان

در ادامه ماجرای کمک لئوناردو دی کاپریو به قربانیان طوفان هاروی

این بازیگر مشهور و سرشناس که با فیلم بازگشته برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد از مدت ها پیش در مسائل خیریه دستی داشته است. بیشتر تمرکز وی بر روی تغیرات زیست محیطی ست و با بنیاد خیریه خود سعی در کمک به بهتر شدن اوضاع در این زمینه دارد.

هنگامی طوفان هارویتگزاس را در نوردید خسارات بسیاری بر جای گذاشت. در این طوفان حدود سی و  هشت نفر جان خود را از دست داده اند. بنیاد خیریه این بازیگر مشهور مبلغ یک میلیون دلار به عنوان کمک مالی به بنیاد اصلی بازیابی هاروی یونایتد وی اهدا کرده است. این بنیاد به تازگی تاسیس شده است و هدفش کمک به قربانیان طوفان هاروی ست. بنیاد یونایتد وی وردواید بزرگترین سازمان غیر انتفاعی دنیا ست که بودجه و سرمایه ی آن به صورت خصوصی تامین می شود. این بنیاد در روز جمعه ی اخیر اعلام کرد که تمام سرمایه های اهدا شده به بنیاد بازیابی هاروی برای کمک به قربانیان به صورت مستقیم اهدا می شود.

برایان گالاگر رییس و مدیر عامل یونایتد وی ورلدواید در بیانیه‌ای گفت:

ما از بخشندگی لئوناردو دی‌کاپریو و بنیادش بسیار متشکریم. پاسخ دادن به توفان هاروی نیازمند بهترین‌های ماست و این هدیه دقیقا همین را به نمایش می‌گذارد.

بنیاد لئوناردو دی‌کاپریو در گذشته هم کمک مالی به قربانیان فجایای طبیعی کرده و در سونامی اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴، زلزله هاییتی در سال ۲۰۱۰ و توفان سندی در سال ۲۰۱۲ فعال بوده است.

تری تامینن، مدیر عامل این بنیاد گفت:

امیدواریم دیگران هم جلو بیایند و از یونایتد وی و دیگر سازمان‌ها حمایت کنند.

از دیگر افرائ مشهور که اخیرا در این زمینه تلاش های انسان دوستانه ای اتجام داده اند می توان به شاندی کوبمز ملقب به دی‌دی، روبی رُز، ریچل ری، الن دجنرس و فال‌آوت‌بوی اشاره کرد. همچنین ساندرا بولاک هم اخیرا یک میلیون دلار به سلیب سرخ آمریکا برای امدادرسانی به قربانیان این توفان کمک کرد.

کمک لئوناردو دی کاپریو

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *