#


پایان شاد میشاییل هانکه

میشاییل هانکه
18 می 2017 بدون نظر 1583 بازدید

پایان شاد میشاییل هانکه

پایان شاد میشاییل هانکه

به گزارش از من بپرس، پایان شاد، آخرین ساخته میشاییل هانکه یکی از فیلم هایی است که در روزهای آینده در جشنواره کن به نمایش در می آید.

هانکه که جزو محدود فلیم سازانی است که دو بار نخل طلای کن گرفته است، در این دوره نیز از بخت های دریافت جایزه به شمار می رود.

وی پیشتر به خاطر فیلم های روبان سفید و عشق موفق به دریافت نخل طلا شده است.

درباره داستان پایان شاد خبرهای زیادی به رسانه ها درز نکرده است. هرچند چندی پیش ایزابل هوپر، یکی از بازیگران این فیلم در گفته هایی که به قول او برای ایجاد کنجکاوی در ذهن مخاطبان فیلم های هانکه بیان کرده بود، خبر از شکل گرفتن این فیلم بر پایه واقعیت داده بود.

گمانه زنی درباره داستان فیلم

بنا بر گفته های هوپر، پایان شاد نگاه سریع و گذرایی است به یک خانواده، بدون وجود هیچ بُعد روان‌شناختی‌.

البته درباره این خانواده گفته می شود این یک خانواده اروپایی بورژواست. همچنین از گفته های هوپر درباره بر پایه واقعیت بودن داستان فیلم این موضوع نیز که مسئله بحران پناهندگان در اروپا را نیز شامل می شود، تأیید می کند.

ایزابل هوپر که در فیلم معلم پاینو با هانکه همکاری کرده است، همچنین درباره شباهت پایان شاد با دیگر فلیم های هانکه گفته که با وجود تفاوت هایی، تا حدی شبیه فیلم کد ناشناس است.

او شباهت فیلم آخر هانکه با معلم پیانو را رد کرده؛ با این استدلال که معلم پیانو درباره یک شخصیت است، ولی پایان شاد داستان یک خانواده را بازگو می کند.

آخرین خبرها از پایان شاد حکایت از انتشار پوستر و همچنین نخستین کلیپ فیلم در فضای مجازی دارد. شاید با استفاده از این دو مدرک بتوان تا حدودی به حال و هوای فیلم پی برد.

در پایان شاد که قرار است در هفتادمین جشنواره کن به نمایش دربیاید، هنرپیشه هایی چون ژان ‌لویی ترنتینیان، ایزابل هوپر، متیو کاسوویتز و توبی جونز بازی کرده اند.

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *