#


منتظر سری های بعد فیلم آواتار ” Avatar ” باشید …

آواتار
14 آگوست 2017 بدون نظر 2327 بازدید

منتظر سری های بعد فیلم آواتار ” Avatar ” باشید …

تاریخ انتشار آواتار 2 مشخص شد …

کارگردان 62 ساله و مطرح پر فروش ترین فیلم تاریخ ، آواتار ، یعنی جیمز کامرون ” James Cameron ” خبر از اکران چهار سری بعدی فیلم زیبای آواتار ” Avatar ” داد که در سال های 2020 ، 2021 ، 2024 و 2025 قرار است منتشر شود .

در سال 2009 ، با اکران اولین فیلم آواتار که با فروش بیش از 2.7 میلیارد دلار ، که در تاریخ فیلم های سینمایی بی نظیر است ، از رکورد همه فیلم های قبل از خود را مانند : جنگ ستارگان ” Star Wars ” و تایتانیک ” Titanic ” گذر کرد . همین موضوع است که سازندگان آن را به ساخت سری های بعدی آن ترغیب کرده است .

آواتار 2 :

  • تاریخ انتشار : 18 دسامبر 2020
  • استودیو : 20th Century Fox ، Lightstorm Entertainment
  • کارگردان : جیمز کامرون
  • امتیاز MPAa : نا معلوم
  • نویسنده گان : ریک جعفا ، آماندا سیلور
  • هنرپیشه گان : سام ورینگتون ، زوال سالدا ، استفان لانگ ، سگورنی وور ، کلیف کورتیس ، جوئل دیوید مور ، اونا چپلین ، سی سی اچ پاوندر ، مت جرالد …
  • ژانر: اکشن ، علمی تخیلی ، ماجرا جویی
  • وب سایت رسمی : Avatarmovie.com
  • خلاصه داستان : از میان جانداران بومی سیاره پندورا موجوداتی شبیه به انسان هستند که « ناوی » نامیده می‌شوند . ناوی‌ ها دارای سطح بسیار پایین‌ تری از پیشرفت فنی در مقایسه با انسان‌ ها هستند و نیمه وحشی و بدوی به نظر می‌آیند ، اما دارای فرهنگی بسیار غنی و کل‌ نگر هستند که آنها را با مکان زندگی‌ شان در حال تعادل قرار می‌ دهد . اما از سوی دیگر ، گروهی از انسان‌ های دانشمند مشغول آزمایش پروژه‌ ای هستند به نام « آواتار » که در آن با علم ژنتیک بدن‌ های ناوی مصنوعی در آزمایشگاه خلق کرده اند ، و خود آگاهی انسانی را به عنوان رانندهٔ آن بدن به طور موقت درون آن بدن تزریق یا قالب کرده اند ، تا بتوانند از این طریق با فرستادن این ناوی‌های مصنوعی ، داخل جماعت ناوی‌ ها به طور نا شناس تجسس کرده تا بلکه فرهنگ و رسم و رسوم آنان را بشناسند . در واقع ، این بدن‌ های مصنوعی چیزی جز نوعی نفر بر با کنترل از راه دور بسیار پیشرفته نیست …

پر فروشنده ترین فیلم تاریخ به روز رسانی می شود …

جیمز کامرون و جان لانداو چهار قسمت بعدی فیلم آواتار را به طور هم زمان شروع به فیلم برداری خواهند کرد . و شما باید در تاریخ های 18 دسامبر 2020 ،  17 دسامبر 2021 ، 20 دسامبر 2024 و 19 دسامبر 2025 منتظر سری های بعدی آواتار 2 ، 3 ، 4 و 5 باشید که از طریق استودیو Entertainment Lightstorm تولید می شود .

آواتار

استودیو 20th Century Fox and Lightstorm Entertainment نیز اخیرا اعلام کرده است که هر تاریخ اکران چهار قسمت بعدی فیلم آواتار از طریق صفحه رسمی فیس بوک تایید و گفته شده است . همچنین می گوید : ” این که با بهترین ها و پر فروشنده ها همکاری داشته ایم برای ما بسیار عالی و مفید است ! مجموعه آواتار هنگامی که در 18 دسامبر 2020 ، 17 دسامبر 2021 ، 20 دسامبر 2024 و 19 دسامبر 2025 اکران شود با ما به اوج خواهد رسید ! ”

سخنانی از زبان تولید کننده ، جان لاندوا …

جان لانداو تولید کننده آواتار نیز پس از مرخصی چند روزه اش در مصابحه ای علاوه بر این که به طور رسمی تاریخ انتشار فوق را تایید و قطعی کرد ، بیان کرد که ، استارت تولید این مجموعه نیز از تاریخ 25 سپتامبر 2017 خواهد خورد و دیگر این که 4 سری بعدی آواتار به طور هم زمان و در نیوزیلند فیلم برداری خواهند شد .

لانداو همچنین اضافه کرده است : ” در دل هر فیلم شخصیت هایی وجود دارند ، ویژگی آواتار این است که همه شخصیت های آن در یک سیاره بی نام و نشان به اسم پندورا فعالیت و هنر نمایی می کنند ” یکی از نقاط قوت اسکریپت های بزرگ همیشه تم کلی و جهان اطراف فیلم است … و موضوع دیگری که اهمیت دارد جامعه است که با همه موارد دیگر متمایز است . در همه سری های آواتار به گفته لانداو این موارد در نظر گرفته شده و هیچ تغییر اساسی و کلی به نسبت اولین قسمت این مجموعه وجود نخواهد داشت .

اگر چه هر کدام از آن ها به موضوع خاص خود می پردازند ولی این مطلب به یک پارچگی داستان لطمه ای وارد نخواهد کرد . داستان هر یک از فیلم ها به نتیجه گیری خود می رسد … با این حال ، هنگامی که به طور کلی به آواتار نگاه می کنید ، سفری در سراسر هر چهار قسمت فیلم مانند یک زنجیر حماسی به یک دیگر متصل اند و این ویژگی صد در صد توجه بینندگان را در سراسر دنیا جلب خواهد کرد .

بازگشت دست اندر کاران مطرح آواتار …

بازگشت بازیگرانی که شامل سام ورینگتون ، زوال سالدا ، جوئل دیوید مور ، استفن لانگ و سگورنی وویر می شود ، همه چیز را برای ساخت سری های بعدی آواتار آماده کرده است . فیلمی که توسط جان لانداو و جیمز کامرون در Lightstorm تولید و کارگردانی خواهد شد و به کمک نویسندگان قابلی چون ریک جوفا و آماندا سیلور ، جاش فریدمن و شین سلرونو نوشته خواهد شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *