#


قسمت 13 فصل 2 سریال شهرزاد آنچه خواهید دید …

قسمت 13 فصل 2 سریال شهرزاد
12 سپتامبر 2017 بدون نظر 2613 بازدید

قسمت 13 فصل 2 سریال شهرزاد آنچه خواهید دید …

آنچه در قسمت 13 فصل 2 سریال شهرزاد خواهید دید …

سریال « شهرزاد » به کارگردانی « حسن فتحی » و بازی « ترانه علیدوستی » ، « شهاب حسینی » ، « علی نصیریان » و « مصطفی زمانی » ، یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است ، که برای پخش خانگی تولید شده است . داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای 28 مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌ توان آن را ملو درامی عشقی جنایی تعریف کرد ، زیرا این اثر معتقد است ” در تندباد حادثه ، عشق اولین قربانی است ” .

سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی ، پر هزینه‌ ترین سریال شبکه نمایش خانگی است ، که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌ کند . « شهرزاد » سومین محصول شرکت تصویر گستر پاسارگاد می باشد . حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال « شهرزاد » ، نویسندگی آن را نیز انجام داده است ، پیش از این مجموعه‌ های ” پهلوانان نمی‌ میرند ” ، ” میوه ممنوعه ” و ” مدار صفر درجه ” و ” شب دهم ” را ساخته است .

قسمت 13 فصل 2 سریال شهرزاد

سریال شهرزاد از معدود سریال هایی است که برای ساخت و پرداخت تک تک کاراکترهایش فکر زیادی شده است . درست است که گه گاه برخی از شخصیت ها آن طور که باید شناسنامه ای درست و قابل درک ندارند ، اما مسئله اینجا است که حضور هیچ کدام شان بی دلیل نیست . از مادران و خواهران خانواده که بگذریم ، دیگر نقش ها همگی در پیش برد اتفاقی مهم تاثیر دارند .

www.shahrzadseries.com

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *