#


سینماهای کشور به مدت سه روز تعطیل می شوند

سینماهای کشور
14 نوامبر 2017 بدون نظر 1643 بازدید

سینماهای کشور به مدت سه روز تعطیل می شوند

سینماهای کشور به مدت سه روز تعطیل می شوند

به گزارش ازمن بپرس ،بعد از به اتمام رسیدن جلسه هفتگی شورای صنفی نمایش ، سخنگوی این شورا آقای غلامرضا فرجی اعلام کرد که در این هفته به خاطر فروش بالای فیلم های سینمایی فیلم جدیدی در سینما اکران نخواهد شد و همچنین می گوید که فیلم “قاتل اهلی” مسعود کیمیایی نیز در این هفته بر روی پرده نخواهد رفت. او در ادامه گفت که به خاطر روزهای عزاداری ماه صفر ، سینماهای کشور به مدت سه روز تعطیل می شوند.

در واقع از سه هفته پیش قرار بود که فیلم جدید مسعود کیمیایی به نام “قاتل اهلی” در سینماهای کشور اکران شود. ولی امروز غلامرضا فرجی ، سخنگوی شورای صنفی گفته است که به خاطر پر فروشی فیلم های اکران شده در این هفته ، هیچ فیلم جدیدی بر روی پرده نخواهد رفت و این فیلم برای چهارمین هفته نیز به عقب انداخته شد.

سینماهای کشور

سینماهای کشور

وی همچنین در مورد وضعیت تعطیلی در این روزهای ماه صفر گفته است: به خاطر مناسبت هایی که در این چند روز وجود دارد از جمله رحلت پیامبر و امام حسن مجتبی و هم چنین شهادت امام رضا(ع) سینماهای کشور از روز پنجشنبه 25آبان که مصادف با 27صفر است از ساعت پنج عصر تا روز روز جمعه و از روز شنبه 27آبان از ساعت پنج عصر تا روز یکشنبه تعطیل می شود و از روز دوشنبه سینماهای کشور کار خودشان را طبق روال عادی ادامه خواهند داد.

همچنین افزود که سینماهای کشور در روزهای پنجشنبه و شنبه ی هفته آینده می توانند فقط فیلم هایی که کمدی نیستند را نمایش دهند و بقیه ی ساعت هایی که در بالا ذکر شد به طور کامل تعطیل می باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *