#


سرنوشتی تلخ برای عروسک محبوب تلویزیونی جناب خان

سرنوشتی تلخ برای عروسک محبوب تلویزیونی جناب خان
24 ژانویه 2017 بدون نظر 2095 بازدید

سرنوشتی تلخ برای عروسک محبوب تلویزیونی جناب خان

سرنوشتی تلخ برای  جناب خان رقم خورد

سرنوشت تلخ عروسک محبوب سالهای اخیر ( جناب خان ) دوباره توجه مردم را به این کارکتر جلب کرده است.
عروسک محبوب تلویزیونی مجموعه ی خندوانه که یکی از پایه های اصلی این برنامه بود بعد از اختلاف زیاد میان صاحب اش و تهیه کننده کنار گذاشته شد. پس از این کش و قوسهای فراوان سرانجام صاحب اثر تصمیم بر قطع کامل فعالیت خود با برنامه شد و اخیرا در مشهد عکس این اثر به عنوان تبلیغات بر روی اتوبوس های شهری دیده می شود.
عروسک ( جناب خان ) برای اولین بار در اثر ویژه کودکان به نام ” کوچه مروارید ” در شبکه نمایش خانگی به تصویر در آمد. پس از اجرای موفق این عروسک قرار بر این شد که این کاراکتر به کمک رامبد جوان بیایدو در خندوانه ایفای نقش کند.
جناب خان با تیکه بر هوشمندی محمد بحرانی صدا پیشه این عروسک به سرعت توانست قله های موفقیت را بپیماید و پرچم سری دوم خندوانه را بالا ببرد. انقدر اینموفقیت برای این عروسک بزرگ بود که خیلی از منتقدان او را رقیبی جدی برای رامبد جوان می دانستند.
ولی در سری چهار این برنامه ناگهان سعید سالارزهی خالق این عروسک نسبت به حضور این عروسک واکنش نشان داد و کم کم اختلافات بالا گرت و نتیجه آن حذف این عروسک از برنامه شد. بسته شدن پرونده این عروسک در این برنماه و عدم حضور ان باعث 2 آفت برای همه دو طرف ماجرا بود.

آفتی که بلای جان  دو طرف شد

آفت اول متعلق به سازندگان ” خندوانه ” بود که در سری چهارم کف گیر تابه به ته دیگ خورده و هنوز نتوانسته اند مسابقه یا طرح قابل توجیهی را ارائه دهند. از جهت دیگر نبود ” جناب خان ” در برنامه کاملا حس می شود و برنامه دیگر نتوانسته است مثل گذشته مخاطبان را پای تلویزیون بکشاند.
آفت دیگر گریبان گیر خود جناب خان شده است زیرا این عروسک حالا حالا ها پتانسیل محبوب ماندن را داشت و هنوز هم طرفداران بسیاری دارد. ولی سعید سالارزهی ترجیح داد که این کاراکتر را از جعبه جادویی به کف خیایبان ها بکشد و جناب خان این عروسک معروف با همان عینک آفتابی معروفش این روز ها در حال تبلیغ مواد شوینده روی اتوبوس های شهری است.
تبلیغی که گفته می شود سالارزهی در ازای دریافت مبلغی اندک آن را پذیرفته است که وجه ی فرهنگی این کاراکتر را به سراشیب سقوط کشانده. قطعا با تداوم حضور جناب خان در این شرایط کم کم تاثیر گذاری ان بر روی مردم کم می شود و سرنوشت تلخی مانند عروسک های معروف دیگر خواهد داشت و کم کم به یاد فراموشی خواهد رفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *