#


زندگی‌نامه بروس لی ساخته می‌‍شود

بروس لی
8 می 2017 بدون نظر 2455 بازدید

زندگی‌نامه بروس لی ساخته می‌‍شود

زندگی‌نامه بروس لی ساخته می‌‍شود

به گزارش از من بپرس، قرار است فیلمی بر مبنای زنگی نامه بروس لی، بازیگر افسانه ای سینمای رزمی ساخته شود. این فیلم با نام اژدهای کوچک توسط کمپانی «بروس لی انترتینمنت» تولید خواهد شد.

گفتنی است که این فیلم اولین تولید این کمپانی تازه تأسیس است.

از شکار کاپور، فیلم ساز هندی الاصل به عنوان کارگردان این پروژه یاد می شود. کاپور همچنین یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم نیز خواهد بود.

فیلم‌نامه اژدهای کوچک را شانن لی، دختر بروس لی با همکاری کاپور نوشته است. در گزارش آمه است که شانن لی درباره مقطع جوانی زندگی پدرش پژوهش بدیع و جالب توجهی را انجام داده است.

بنابر گزارش ورایتی قرار است این فیلم وقایع سیاسی و اجتماعی هنگ ‌کنگ در دهه‌ی ۱۹۵۰ را به تصویر بکشد. همچنین با پرداختن به مسائلی همچون یأس خانوادگی، عشق جوانی، رفاقت حقیقی، خیانت، نژادپرستی، فقر شدید و… که زمینه ساز پرورش شخصیت بروس لی شد، به واکاوی جنبه های مختلف شخصیت این نابغه هنرهای رزمی بپردازد.

بروس لی که در هنگ کنک به دنیا آمد، در کنار ورزش های رزمی به تحصیل در رشته فلسفه پرداخت و توانست در این رشته مدرک کارشناسی بگیرد.

گفته شده که یک کمپانی تولید فیلم در لس‌آنجلس نیز در ساخت فیلم مشارکت خواهد کرد.

زندگی بروس منبع الهام چند فیلم دیگر

تا کنون چند فیلم به طور غیر مستقیم به زندگی بروس لی پرداخته اند. برای مثال وونگ کار وای، فیلم ساز بلند آوازه و سازنده آثاری مانند در حال و هوای عشق، قطار سریع السیر شانگهای و شب های ذغال اخته ای در  فیلم «استاد بزرگ» زندگی بروس لی را مد نظر داشته است.

همچنین در مجموعه فیلم‌هایی که با عنوان «ایپ من» ساخته شده اند نیز به زندگی بروس لی پرداخته شده است.

شانن لی درباره اژدهای کوچک و همکاری با شکار کاپور گفته است: «من همیشه فکر می‌کردم فیلمی درباه چگونگی شکل‌گیری زندگی پدرم در اولین سال‌های حضورش در هنگ‌کنگ می‌تواند داستانی ارزشمند برای در میان گذاشتن با دیگران باشد، چون ما می‌توانیم بهتر او را به عنوان یک انسان و جنگ‌جو درک کنیم. من واقعاً هیجان‌زده‌ام که شکار کاپور می‌خواهد اولین فیلم تولید «بروس لی انترتینمنت» را جان ببخشد.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *