#


روسیه و سوریه پالمیرا را به روی پرده می‌آورند

پالمیرا
14 می 2017 بدون نظر 1563 بازدید

روسیه و سوریه پالمیرا را به روی پرده می‌آورند

روسیه و سوریه پالمیرا را به روی پرده می‌آورند

به گزارش از من بپرس، فیلمی با نام پالمیرا که محصول مشترک سوریه و روسیه است، ساخته خواهد شد. این فیلم قرار است به رنجی که ساکنین این شهر باستانی سوریه در زمان تصرف داعش تحمل کرده اند، بپردازد.

در ساخت پالمیرا همچنین کشورهای لبنان، فرانسه، مقدونیه، ایتالیا و چند کشور دیگر نیز سرمایه گذاری خواهند کرد. بودجه این فیلم 2 میلیون یورو برآورد شده که قرار است سوری ها 500 هزار یوروی آن را بپردازند.

در خلاصه داستان این فیلم که در احتیار رسانه ها قرار گرفته، آمده است که این فیلم داستان نابود شدن زندگی یک پزشک اهل داغستان به علت سفر پنهانی زن و دخترش به پالمیرا است. این پزشک در نهایت تصمیم می گیرد برای بازگرداندن زن و دخترش به پالمیرا برود، بدون آنکه از خطرات این سفر واهمه ای داشته باشد.

بازیگر زن فیلم پالمیرا با اشاره به موضوع فیلم و مصیبت هایی که اهالی این شهر از دست سربازان داعش کشیده اند، گفت: ما سعی داریم یک فیلم فوق هنری بسازیم و حقیقت و رنج مردم این منطقه را نشان بدهیم.

این بازیگر سپس با اشاره به همکاری نظامی مسکو و دمشق در بیرون راندن داعش از این شهر باستانی ادامه داد: این فیلم هم برای سوری ها و هم برای روسیه که سال گذشته شهر پالمیرا را از دست شبه نظامیان نجات دادند، بسیار با اهمیت خواهد بود.

اولین محصول مشترک روسیه و سوریه

پالمیرا، اولین محصول مشترک سینمایی دو کشور روسیه و سوریه است. ساخت این فیلم را دو شرکت روسی «پرولاین – مدیا» روسیه و شرکت «شقف» سوریه از پاییز 2017 شروع می کنند. بنا بر پیش بینی ها این فلیم دو سال بعد به نمایش عمومی درخواهد آمد.

وزیر فرهنگ کشور روسیه ضمن ابراز خوشحالی از مشارکت سوری ها در تهیه و ساخت این فیلم گفت: دنیا بسیار حساس شده. به همین خاطر در قبال زندگی و آرامش دنیا مسئولیت بسیار زیادی داریم. اگر این فیلم به حفظ صلح کمک کند، پس ما کار بیهوده انجام نداده ایم.

بسیاری از مردم دنیا چشم به راه خواهند بود تا ببینند آیا همکاری سینمایی دو کشور روسیه و سوریه مانند همنکاری نظامی آنان نتیجه بخش خواهد بود یا نه. برای فهمیدن این موضوع حداقل به دو ستال زمان نیاز است!!

برچسب ها برچسب‌ها:,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *