#


دستگیری مدیر عامل فراری سکه ثامن

17 اکتبر 2018 بدون نظر 1547 بازدید

دستگیری مدیر عامل فراری سکه ثامن

بازگرداندن مدیر عامل فراری سکه ثامن به کشور و دستگیری وی

مدیر عامل فراری شرکت تجارت الکترونیکی ثامن ملقب به «سکه ثامن» با یک سری از اقدامات عملیاتی و اطلاعاتی پلیس فتا به داخل کشور بازگردانده شد.

نیروی انتظامی با صادر نمودن یک اطلاعیه اعلام کرد: «فرهاد زاهدی فر» تحت عنوان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیکی ثامن ملقب به «سکه ثامن» که از تعداد زیادی از افراد از طریق وب سایت سکه ثامن، چند صد میلیارد تومان در چندین استان کلاهبرداری و به خارج از کشور متواری شده بود با اقدامات فنی، عملیاتی و اطلاعاتی پلیس سایبری در یکی از کشورها شناسایی و با همکاری پلیس بین الملل ناجا و قوه قضائیه دستور بازداشت داده شد و شب قبل از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به کشور انتقال داده شد.

در این بیانیه تاکید شده است: به توکل به خدا و کمک خواستن از او، مسئولان ذیربط نظام جمهوری اسلامی ایران با هماهنگی و هوشمندی هر روز بهتر از قبل اجازه کارهای مجرمانه را به هیچ فردی نخواهند داد و با توکل به خداوند قادر متعال و به با استفاده از توانایی و همکاری مردم فهیم و مومن، این تبهکاران و غارتگران بیت المال و اموال عمومی را در هر جایی حتی بیرون از مرزهای میهن اسلامی شناسایی، دستگیر می کند و جهت تحمل مجازات قانونی، برگرداندن اموال عمومی و گرفتن حق مال باختگان به کشور باز خواهند گرداند. خبرهای تکمیلی در آینده نزدیک به آگاهی مردم عزیز خواهد رسید. «و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم».

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *