#


تریلر فیلم Deadpool 2

Deadpool 2
29 آگوست 2017 بدون نظر 1987 بازدید

تریلر فیلم Deadpool 2

دد پول 2 – ” Deadpool 2 ” …

Deadpool 2 دنباله و ادامه یکی از فیلم های پر بیننده و پر فروش در سال 2016 بود که توسط رایان رینولدز ساخته شد و بیش از 363 میلیون دلار در داخل کشور به فروش رسید . فیلمی متفاوت با ژانر اکشن و کمدی که توجه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . این فیلم که به کارگردانی David Leitch و تهیه کنندگی Simon Kinberg ، Lauren Shuler Donner ، Ryan Reynolds ساخته شده است ، هنر نمایی ستارگانی چون Ryan Reynolds ، Morena Baccarin ، T. J. Miller ، Leslie Uggams ، Brianna Hildebrand ، Stefan Kapičić ، Zazie Beetz ، Josh Brolin ، Jack Kesy در آن به محبوبیت آن افزوده است .

رایان رینولدز در نقش ددپول ، جاش برولین در نقش کیبل ، زازی بیتز در نقش دومینو ،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس ، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک ، جک کزی در نقش بلک تام ، لزلی اوگامس در نقش Blind Al ، تی جی میلر در نقش ویزل ، مورنا باکرین در نقش ونسا ، کارا سانی در نقش دوپیندر و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص ، از جمله بازیگرانی هستند که تا الان حضور آن‌ ها در فیلم Deadpool 2 تایید شده است .

فیلم برداری این فیلم پس از فوت یکی از بدل کاران زن در حین فیلم برداری برای مدتی متوقف شده اما خبر ها حاکی از آن است که رایان رینولدز مجددا فیلم برداری این فیلم را شروع کرده است و هم چنین عکس هایی در صفحه مجازی خود منتشر کرده است .و هم چنین تاریخ انتشار ” Deadpool 2 ” را در سال 2018 اعلام کرده است .

در ادامه این پست ، شما را به دیدن تریلر رسمی این فیلم جذاب دعوت می کنم .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *