#


خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی در برنامه من و شما

9 سپتامبر 2018 بدون نظر 1993 بازدید

خبر ازدواج مجدد حمید گودرزی در برنامه من و شما

حمید گودرزی ازدواج مجدد خود را در برنامه من و شما اعلام کرد

برنامه من و شما با مجری گری آرش ظلی پور پس از گذشت پنج ماه وقفه در پخش از هفته اول شهریور در شبکه شما به روی آنتن رفت. آرش ظلی پور مجری برنامه من و شما در این برنامه که گفتگو محور است به گپ و گفت با مهممانان می پردازد و علاقه مندان بسیاری دارد. در برنامه من و شما حمید گودرزی پس از خانم کیمیا علیزاده بانوی تکواندوکار و مدال آور ایران و همسر وی حامد معدنچی که نخستین مهمانان این برنامه بودند ، در برنامه روز قبل من و شما حمید گودرزی، سامان صفاری و سانیا سالاری به عنوان مهمان در این برنامه حضور پیدا کردند.

حمید گودرزی مهمان برنامه من و شما شد

حمید گودرزی که اجرای او را در برنامه پنج ستاره مشاهده کرده اید در برابر آرش ظلی پور در برنامه من و شما نشست و به گپ و گفت با او پرداخت. حمید گودرزی یک بار دیگر هم در سال قبل هم مهمان برنامه من و شما بوده و مجدداً در این برنامه حضور به هم رساند.

در آغاز صحبت با آرش ظلی پور، حمید گودرزی در مورد مسابقه پنج ستاره و اجرای آن صحبت کرد و در رابطه با کپی بودن نمونه این برنامه از یک برنامه خارجی حرف به میان آورد و از شیوه اجرای محمد رضا گلزار در مسابقه برنده باش تقدیر و تشکر کرد.

لحظات آغازین برنامه من و شما به صحبت کردن در مورد برنامه پنج ستاره، جایزه این مسابقه، عوض شدن مجری این برنامه و … سپری شد و آرش ظلی پور انتقاداتی از این برنامه را مطرح کرد.

حمید گودرزی در این برنامه از تعلق گرفتن بخشی از دستمزد خود در برنامه پنج ستاره به یک کودک بیمار پروانه ای خبر داد و در قسمتی از برنامه به تقاضای آرش ظلی پور یک اس ام اس به محمدرضا گلزار فرستاد.

اطلاع رسانی حمید گودرزی از ازدواج مجدد خود در برنامه من و شما

پس از پخش یک موسیقی از بهنام بانی گفتگوی جذاب برنامه من و شما شروع شد.

آرش ظلی پور در این لحظه از برنامه در مورد ازدواج دوباره حمید گودرزی سوال کرد و او گفت: اگر خبری شد مطمئن باشید اعلام خواهم کرد، تنهای تنها برازنده خداست و برعکس آن دفعه ای که در برنامه شما اعلام کردم ازدواج مجدد نخواهم کرد، تصمیمم به تازگی عوض شده است و به زودی این خبر را اعلام خواهم کرد…

حمید گودرزی در ادامه گفت: در واقع تنهایی خیلی سخت است و تنهایی فقط برازنده خدا است و آرش ظلی پور هم در کامل کردن این حرف حمید گودرزی بیان نمود: من هم ازدواج کرده ام و از زندگی و ازدواج واقعاً راضی هستم و خدا را شاکر هستم و به شما هم پیشنهاد می کنم حتماً این کار را انجام بدهی .

دلیل منصرف شدن حمید گودرزی از بازی در ستایش 3

حمید گودرزی در مورد منصرف شدن از بازی در سریال ستایش 3 گفت: به علت این که من مشغول ایفای نقش در یک سریال بلند بودم و ترسیدم که در بازی من با سریال ستایش تداخل ایجاد کند و علت دیگر تداخل در گریم ها و خستگی من از اجرای نقش در فیلم قبلی بود و هم اکنون هم از این که از این سریال انصراف دادم پشیمان هستم.

آرش ظلی پور در رابطه با انصراف حمید گودرزی به خاطر حضور نرگس محمدی در این سریال عنوان کرد ولی حمید گودرزی این حرف را رد کرد و به تعریف و تمجید از بازیگر سریال ستایش پرداخت و این قسمت از حرف های آقای مجری را قبول نکرد و از هم بازی بودن با خانم نرگس محمدی در پیکسل حرف به میان آورد. حمید گودرزی به ایفای نقش در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی هم پرداخته است و در این سریال با بازیگرانی مانند سامان صفاری و سانیا سالاری هم بازی بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *