#


جزئیات پخش برنامه خندوانه از شبکه نسیم

29 آوریل 2018 بدون نظر 1605 بازدید

جزئیات پخش برنامه خندوانه از شبکه نسیم

صدا و سیما صحاب امتیاز جناب خان شد

مشکلات شخصیت عروسکی جناب خان برای برنامه خندوانه و تلویزیون کم نبوده است تا آن جا که حتی امکان داشت این سری از خندوانه سری پایانی باشد . اما در حال حاضر با قرارداد جدید تلویزیون مالک جدید جناب خان است.

در نهایت پس از فراز و نشیب های فراوان و حاشیه ای زیادی که در ارتباط با حضور عروسک جناب خان در خندوانه بوجود آمد، امتیاز جناب خان به صدا و سیما رسید.

شخصیت عروسکی معروف جناب خان که برنامه خندوانه با آن پر طرفدار شد و وقتی که جناب خان ازبرنامه خندوانه کنار زده شد خیلی از بینندگان خندوانه از این اوضاع ناراحت بودند و حتی بعضی از آن ها خندوانه را نمی دیدند و به دنبال رگشتن جناب خان به خندوانه بودند.

اختلافات بین سعید سالارزهی که امتیازدار عروسک جناب خان است و سازندگان برنامه خندوانه دلیلی شد تا در سری چهارم این برنامه بیی جناب خان حس شود و این عروسک سر از تبلیغات اتوبوس های شهری دربیاورد.

صدا و سیما بالاخره صاحب جناب خان شد

در آخر و درحالی که تقریبا بیست روز به شروع نمایش فصل پنجم خندوانه باقی مانده، بالاخره صحبت های رسمی بین سعید سالارزهی و نمایندگان سازمان صداوسیما تمام شد و از این به بعد امتیاز این عروسک به سازمان تلویزیون رسید.

قبل از این نیز تولیدکنندگان مجموعه کلاه قرمزی به علت اختلاف با صدا و سیما بر سر بودجه مالی تولیذ این اثر، قصد داشتند آن را در شبکه نمایش خانگی نمایش دهند که به علت اینکه حق امتیاز عروسک ها به سازمان صدواسیما متعلق بود، این کار امکانش بوجو نیامد.

زمان نمایش «خندوانه» معلوم شد

رامبد جوان مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» گفت: از روز بیست وشش اردیبهشت برنامه خندوانه در تلویزیون پخش خواهد شد.در حواشی سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مجری خندوانه در مصاحبه ای گفت: برنامه تلویزیونی «خندوانه» از بیست و شش اردیبهشت، در شبکه نسیم پخش می شود. وی همچنین اعلام کرد: این برای نخستین دفعه است که زمان دقیقی از خندوانه مشخص می‌شود. همچنین باید گفت؛ پیش از این بار‌ها در خصوص زمان پخش فصل پنجم خندوانه حرف و حدیث‌هایی مطرح شده بود.

برنامه «عبدی شو» چه وقت در تلویزیون روی آنتن خواهد شد؟

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم اعلام کرد: برنامه «عبدی شو» به مجری گری اکبر عبدی در حال ساخت است و این که چه زمانی پخش خواهد شد هنوز معلوم نیست.امیر عباس اشرف درباره برنامه های این شبکه بیان کرد: براساس برنامه ریزی پیش از برنامه “خندوانه” با اجرای رامبد جوان و با بازگشت جناب خان در ابتدای ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت.

او درباره این مسئله افزود: برنامه خندوانه زیاد تغسسر نخواهد کرد و به طور تقریبی مانند سری های گذشته و فقط با تغییرات اندک در دکور در این سری مهمان بینندگان خواهد بود.

امیر عباس اشرف در ارتباط با دیگر برنامه های این شبکه اظهار کرد: برنامه “عبدی شو” با هنرنمایی اکبر عبدی در حال ساختن است و این که کی روی آنتن برود در حال حاضر معلوم نیست. هر وقت که این زمان معلوم شود بوسیله شبکه نسیم اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم به برنامه های دیگر شبکه نسیم همچنین اشاره کرد و در ادامه افزود: برنامه “کودک شو” نیز برای مخاطبان به روی آنتن خواهد رفت و تا پایان سری دوم روی آنتن است. پخش کودک شو در ماه رمضان نیز ادامه خواهد داشت اما بستگی به شرایط دارد.

اشرف ادامه داد: بر طبق این که برنامه “خندوانه” احتمالا سه شب در هفته به روی آنتن خواهد رفت قرار است برنامه کودک شو برای روزهای باقی مانده در نظر گرفته شود که در حال بررسی است.

او ادامه داد: برنامه “سرحال” از هفته پیش در شبکه نسیم پخش می شود و پخش آن ادامه دارد، همچنین برنامه “چهل تیکه” که از پخش آن زمانی است می گذرد همچنان برای مردم پخش خواهد شد. امیر عباس اشرف در ارتباط با برنامه های ماه رمضان افزود: برای ماه رمضان برنامه هایی گخش خواهد شد که هنوز پخش آن نهایی نشده و در این هفته اعلام خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *