#


تهدید کردن راستگرایان هندو به آتش زدن سینماها

آتش زدن سینماها در هند
26 نوامبر 2017 يك نظر 1695 بازدید

تهدید کردن راستگرایان هندو به آتش زدن سینماها

تهدید کردن راستگرایان هندو به آتش زدن سینماها

به گزارش ازمن بپرس، فیلم پدماوتی که بازیگرانی چون شاهد کاپور، دیپیکا پادوکونه و رانویر سینگ در آن حضور دارند به خاطر توهینی که به یکی از ملکه های قرن چهاردهم هند کرده اند آن ها را متهم کردند.

عرضه کنندگان یک فیلم پرفروش و هیجان انگیز هندی در کشور بریتانیا بعد از اینکه تهدیداتی را ناشی از خشونت به خاطر نمایش این فیلم دریافت کردند، تصمیم گرفتند تا در زمان نمایش آن بازنگری کنند.

در کشور هند شایعات دروغی را در مورد این فیلم به وجود آوردند. در ان شایعه گفته اند که بین پادمینی و پادشاه مسلمان روابط عاشقانه ای را به وجود می آورند که به همین دلیل باعث شد تا به دنبال این خبر تظاهراتی صورت بگیرد و به کارگردان و عواملی که برای این فیلم کار کرده اند حمله شود و حتی آن ها را تهدید به مرگ نیز بکنند.

بازیگری که نقش ملکه را نیز بازی می کرد به خشونت جانی تهدید شد. این فیلم قرار بود که از اول دسامبر بر روی پرده ی سینماهای هند برود ولی با این موضوعی که پیش آمده است اکران این فیلم تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

آتش زدن سینماها در هند

آتش زدن سینماها در هند

ولی شرکت پارامونت که پخش کننده این فیلم در کشور هند می باشد بیان کرده است که به خاطر تهدیداتی که دریافت شده است، به دنبال بررسی زمان نمایش این فیلم می باشد.

خیریه ای هندی در کشور بریتانیا گفته است که با اکران این فیلم کاملا مخالف می باشد و اگر این فیلم بر روی پرده های سینما برود تظاهرات مسالمت آمیزی را به وجود می آورد. همچنین این خیریه گفته است که مخالف خشنونت می باشد.

ولی گروه راستگرای هندویی در مورد اکران این فیلم در کشور بریتانیا تاکید کرده است و تهدید به خشونت نیز کرد.همچنین گروه کارنی سنا اعلام کرده است که هر سینمایی که در کشور بریتانیا این فیلم را به نمایش بگذارد آن را آتش می زند.

طبق گفته ی مورخان سند و مدرک در مورد این که واقعا پادمینی وجود دارد بسیار کم است ولی به شکل نمادین برای راجپوت ها (از کاست های شبه قاره هند) از اهمیت بالایی برخوردار است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *