#


تریلر سریال Knightfall …

Knightfall
30 آگوست 2017 بدون نظر 2825 بازدید

تریلر سریال Knightfall …

تریلر سریال فوق العاده دیدنی و تاریخی و تخیلی Knightfall !!!

سریال فوق العاده دیدنی ، Knightfall ، که به کارگردانی Don Handfield و Richard Rayner تولید شده است و با هنرنمایی ستارگانی چون :
Tom Cullen ، Olivia Ross ، Julian Ovenden ، Jim Carter ، Padraic Delaney ، Sabrina Bartlett ، Bobby Schofield ، پاییز امسال در تاریخ 13 اکتبر 2017 ، شروع به پخش می کند . فیلم برداری این سریال تابستان گذشته شروع شد و در پاییز امسال پخش می شود .

شبکه History اولین تریلر رسمی این سریال 10 قسمتی جدید خود را منتشر کرده است . در ادامه شما را به دیدن تریلر و خلاصه ای از فصل اول این سریال تاریخی و تخیلی هیجان انگیز ، دعوت می کنیم .

خلاصه داستان :

داستان سریال درباره یک مرد جوان بنام Parsifal است . که برای گرفتن انتقام شوالیه می شود ، اما بعد ها اهداف بزرگ تری پیدا می کند . Bobby Schofield نقش این شخصیت را بر عهده دارد . هم چنین Sabrina Bartlett در نقش پرنسس Isabella بازی می کند . Julian Ovenden هم نقش دست راست شاه را برعهده دارد هم چنین Tom Cullen هم به تازگی ، به لیست بازیگران این عنوان اضافه شده است . Jeremy Renner تهیه کنندگی این عنوان را برعهده دارد و احتمالا حضور کمی هم در سریال دارد .

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *