#


باقی ماندن جان بیلی به عنوان رئیس آکادمی اسکار

2 آوریل 2018 بدون نظر 1535 بازدید

باقی ماندن جان بیلی به عنوان رئیس آکادمی اسکار

تبرئه شدن جان بیلی از اتهام آزار جنسی و باقی ماندن به عنوان رئیس آکادمی اسکار

شکایت آزار جنسی که بر علیه رئیس آکادمی اسکار جان بیلی اعلام شده بود شده بود، رد شد و به همین ترتیب وی در مقام خود باقی می ‌ماند. آکادمی در اعلامیه ای گزارش داده است که کمیته رسیدگی به این شکایت به همراه آرا رای به ادامه ریاست وی داده است.

در این اعلامیه که چند روز گذشته پخش شد، آمده است: «کمیته به همراه آرا تصمیم گرفت که هیچ کاری در خصوص این موضوع نیاز نمی باشد. یافته ‌ها و پیشنهادهای کمیته به هیات مدیره ارائه گشت و آن ها این تصمیم را تایید نمودند. جان بیلی رئیس آکادمی باقی می‌ ماند.»

به گزارش هالیوود ریپورتر این اعلامیه به پژوهش هایی اشاره دارد که کمیته عضویت آکادمی پس از مطرح شدن شکایت آزار جنسی بر علیه بیلی انجام شد. در صورتی که آکادمی بیان کرده «این شکایت را به طور کامل جدی گرفت» در نتیجه کمیته عضویت رئیس آکادمی را تبرئه کرد.

روزهای اول ماه مارس اعلام شد که سه شکایت حاکی بر آزار جنسی بر علیه بیلی به آکادمی رسیده است. ولی آکادمی چند روز گذشته اعلام کرد که سه شکایت اشتباه بوده و «تنها یک ادعا مورد بررسی قرار گرفت که 13 مارس اعلام شده بود.»

بیلی 75 ساله تابستان سال قبل با رای گیری به عنوان رئیس آکادمی برگزیده شد و به جای شریل بون ایساکس آمد. وی پیش از آن به مدت یک دهه مسئول رشته فیلمبرداری آکادمی بوده است. وی که یک سینماگر باسابقه می باشد، در کارنامه اش فیلمبرداری فیلم ‌هایی مانند فیلم «مردم معمولی» به ساخته رابرت ردفورد ، «ژیگولوی امریکایی» و «روشنایی روز» که کارگردانی هر دوی آن ها برعهده پل شریدر بوده و «در خط آتش» که ولفگانگ پترسون آن را ساخته است را دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *