#


اکران نسخه سه بعدی فیلم ترمیناتور 2: روز داوری

ترمیناتور2: روز داوری
2 جولای 2017 بدون نظر 1979 بازدید

اکران نسخه سه بعدی فیلم ترمیناتور 2: روز داوری

اکران نسخه سه بعدی فیلم ترمیناتور 2: روز داوری

به گزارش از من بپرس، نسخه سه بعدی فیلم موفق ترمیناتور2: روز داوری ساخته جیمز کامرون به زودی در سینماها اکران می شود.

این فیلم که در زمان ساخت خود به عنوان انقلابی در جلوه های ویژه مطرح شد، در تاریخ 25 ماه اوت به صورت سه بعدی به نمایش در می آید.

ترمیناتور2: روز داوری در ادامه فیلم موفق ترمیناتور ساخته شد که ایده ای بسیار نو و جذاب را به سینما هدیه داد: مردی از آینده به زمان حال می آید تا ناجی آینده را بکشد!!

این فیلم آن قدر موفق بود که کامرون را واداشت تا ادامه ای برای آن بسازد که با عنوان فرعی روز داوری 26 سال پیش در سال 1991 اکران شد.

این فیلم موفق شد در مراسم اسکار دو جایزه بهترین جلوه های ویژه و گرافیک کامپیوتریو بهترین جلوه های ویژه صوتی و تصویری را به دست آورد. همچنین این فیلم با فروش نیم میلیارد دلاری از موفق ترین فیلم های تاریخ سینما محسوب می شود.

جیمز کامرون پس از این فیلم، آثاری موفق مانند تایتانیک و آواتار را ساخت که او را به عنوان کارگرد انی رکوردشکن در تعداد جوایز اسکار و جدول فروش تثبیت کرد.

گفتنی است که ترمیناتور دو دنباله دیگر نیز دارد که کامرون هیچ کدام از آنها را قبول ندارد!!

نسخه سه بعدی روز داوری ابتدا در جشنواره برلین به نمایش درآمده و قرار است 25 ماه اوت نیز به صورت عمومی اکران شود تا اولین فیلم سه بعدی آرنولد شواتزنگر لقب بگیرد. فیلمی سرشار از جلوه های ویژه که تنها با نبوغ کامرون به اثری تأمل برانگیز تبدیل شده است؛ فیلم سازی که در بین دیگر همتایان علمی تخیلی ساز خود استثنایی به حساب می آید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *