#


افشای مالک اصلی ( جناب خان ) از پشت پرده پیشنهاد دو میلیاردی در ( خندوانه )

افشای مالک اصلی ( جناب خان ) از پشت پرده پیشنهاد دو میلیاردی در ( خندوانه ) و رامبد جوان
21 ژانویه 2017 بدون نظر 1529 بازدید

افشای مالک اصلی ( جناب خان ) از پشت پرده پیشنهاد دو میلیاردی در ( خندوانه )

سخنان مالک اصلی جناب خان ( سعید سالارزهی ) درباره ی فروش عروسکش

مالک اصلی عروسک جناب خان ( سعید سالارزهی ) به تمامی ابهامات درباره دلال غیبت عروسکش در فصل چهارم پاسخ گفت : با توجه به عدم حضور این عروسک در فصل چهارم برنامه خندوانه و موفقیت این عروسک در فصل دوم و سوم این سوال را پیش روی ما میگذارد که سرنوشت این عروسک چه خواهد شد. طی خبری که اعلام شد خندوانه حاضر بوده جناب خان را در ازای پرداخت دو میلیارد تومان و 10 درصد از درآمد ارزش افزوده و فیلم سینمایی جناب خان به مالکیت خود درآورد.

سعید سالارزهی در این باره توضیح داد :

برخی از مردم فکر می کنند من صرفا سازنده ی این عروسک هستم. لازم به توضیح است که من دو مسئولیت در قبال این عروسک دارم. اول اینکه مالک مادی جناب خان هستم و دوم اینکه بنده به عنوان کارگردان و سرپرست اتاق فکر و نویسندگان و مالک معنوی آن، در واقع به عنوان تهیه کننده و سرمایه گذاری، شرایط مالی ای را فراهم کردم که گروهی پنجاه، شصت نفر به مدت زمان 2 سال را دور هم جمع کردم تا کاراکتر خلق کننده و سریال تولید کنم.
وی درباره اینکه آیا به صورت قانونی در جایی شما به عنوان مالک این عروسک ثبت اثر کرده اید گفت؛ بخش ثبت آثار هنری و ادبی در وزارت ارشاد مسئول به رسمیت شناختن آثار برای افراد است. طراحان و نویسندگان میتوانند در این بخش آثار خود را به ثبت برسانند من هم به عنوان کارگردان و سرپرست نویسندگان ( کوچه ی مروارید ) حقوق معنوی ام را ثبت کرده ام.

وی درباره ی پیشنهاد دومیلیاردی گفت ؛

هیچوقت نفهمیدم این پیشنهاد را رامبد داد یا تلویزیون. برایم مهم هم نیست که چه عددی را پیشنهاد داده اند زیرا این پیشنهاد اصلا به صورت محترمانه به من داده نشد این پیشنهاد ها معمولا به صورت پیغام به من داده میشد و در آخر هم به آن تبصره ای می افزودند که اگر نفروشی احتمالا در فیلم شکست خواهی خورد. دو میلیارد تومان قیمت یک آپارتمان 100 متری در سعادت آباد است. آیا انصاف است که من زحمات گروه و همکارانم را به یک آپارتمان 100 متری بفروشم. ضمن اینکه تا همین الان هم حدود 3 و نیم تا 4 میلیارد هم هزینه شده تا جناب خان شکل بگیرد.
روش های همراه با فشار، تطمیع غیر اصولی حواب نمی دهد. برای اینکه این مشکل حل شود آمادگی مذاکره مستقیم با صدا و سما را دارم و همه ی تلاشم را برای حل این مشکل خواهم کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *