#


ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی ؛ از شایعه تا واقعیت

همایون شجریان
30 اکتبر 2017 بدون نظر 2013 بازدید

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی ؛ از شایعه تا واقعیت

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی ؛ از شایعه تا واقعیت

همایون شجریان وسحر دولتشاهی ، این ازدواج هنوز از سوی هیچ منبع معتبری تایید نشده است . به گزارش ازمن بپرس این خبر و گمانه زنی آن از تعدادی از کانال های تلگرامی آغاز شد. در همان ساعات اولیه پخش شدن این خبر بود که برخی از خود واکنش نشان دادند و در کنار آن مردم با کنجکاوی های خود به دنبال صحت داشتن یا نداشتن خبر بودند.

ولی این تمام ماجرا نبود!

با هر اخباری با عنوان هنرمندان می توان با هوش و حواس مردم بیکار و ساده لوح بازی کرد ، یعنی با گذشت زمان به این نتیجه رسیده ایم که به راحتی می توان با احساسات و عواطف مردم بازی کرد. ولی آیا مردم در این رابطه مقصر هستند؟ در واقع که جواب خیر می باشد.

برای این که همایون شجریان و سحر دولتشاهی را بهتر بشناسیم بیایید یک بار دیگر به سوابق آن ها نگاهی بیندازیم و ببینیم چه چیزی باعث می شود که این گونه توسط مردم قضاوت شوند؟

دیدگاه مردم ما از یک خواننده خوب این است که سرسنگین و باوقار باشد! به خاطر همین است که خوانندگانی که آهنگ های بزمی را می خوانند در این دیدگاه ها جایگاهی ندارند ، از خواننده های لس آنجلسی مانند شب پره بگیرید تا خواننده های سطح پایین تر. به عقیده
ی مردم خواننده ای خوب است که زمان خواندن آواز کمتر تحرک داشته باشد. باوقار لباس بپوشد و با توجه به این شرایط خواننده راه ساده تری برای دلربایی دارد. با توجه به این عقاید و واحساسات همایون شجریان همه ی آن ها را به صورت یک جا درون خود دارد.

همایون شجریان

همایون شجریان

همایون شجریان

پس با توجه به مطالبی که گفته شد هر حاشیه ای که برای او درست کنند جنجال زیادی به پا خواهد کرد و بیشتر به چشم مردم خواهد آمد. این خواننده ، نه امیر تتلو است که باعث به وجود آمدن ناهماهنگی ها باشد و نه محسن چاوشی می باشد که با کرکری هایی که طرفدارانش در دنیای مجازی برای یکدیگر می خوانند محبوب شده باشد. روی این صحبت در مورد همایون شجریان است که حتی بر خلاف پدر خود با دوری کردن از رفتار سیاسی جمعیت بی سابقه ای را پشت خود جمع کرده است. ضعیف شدن اعتقاد عمومی در مورد همایون شجریان با این حواشی کم اهمیت کمی عدی است ، چون مردم همیشه او را شخصیتی کامل دیده اند.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

از طرفی دیگر به سحر دولتشاهی می پردازیم که به خاطر حاشیه هایی که از قبل داشته باعث تقویت شدن این خبربود. یعنی اگر به جای سحر دولتشاهی نام یک بازیگر زن دیگر به این حاشیه اضافه می شد این خبر اینقدر بازتاب پیدا نمی کرد. مردم در باورهای خود از این خبر به چشم انتقام سحر دولتشاهی از رامبد جوان نگاه می کردند و اصلاً همایون شجریان را برگ برنده ای برای سحر دولتشاهی قلمداد می کنند.

در پایان باید بگوییم که نشستن و بیانیه صادر کردن درباره افراد دیگر کار راحتی می باشد ، ولی در طرف دیگر کسی درباره آسیب شناسی این موضوعات تلاشی نمی کند و این باعث از بین رفتن باورها و اعتقادات مردم نسبت به فردی که به عنوان یک الگو در نظر گرفته می شود ، خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *